Toon posts:

passmailer lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer in te loggen op tweakers.net, maar mijn wachtwoord werkt niet mee. Opnieuw reggen lukt niet, want mijn username bestaat al. Nieuwe username lukt ook niet, want e-mail bestaat al. Passmailer zegt dat mijn wachtwoord verstuurd is, maar komt niet aan. Zou iemand mij even een wachtwoord kunnen sturen?

Login: EraZor
mail: jocheml@wanadoo.nl

Thanks!
edit: exact hetzelfde geldt voor mijn login / user voor G.o.T.
edit 2: Het heeft bij mij nog nooit gewerkt overigens, dus als 'ie het gisteren bij jou deed, is dat heel fijn voor je, maar daar heb ik natuurlijk niet zoveel aan! :Z

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gister werkte ie nog perfect

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Probeer 'm eens op athena op te vragen. Odin heeft momenteel een probleem met de DNS (hij vindt geen DNS server?) zodat mails niet verstuurd kunnen worden om een DNS lookup niet kan.

Kees is aan het maffen en ik weet niet hoe dit gefixt kan worden.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas... Athena hetzelfde verhaal :'(

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Bij mij deed de passmailer vandaag ook wat moeilijk. Is een kwestie van tijd. Het gaat niet zo rap als voorheen. Drukken en gelijk in je mailbox is niet de gang van zaken. Hij deed het bij mij echter nog wel. Alleen duurde het bijna drie kwartier (nounou ;) . Ook het je pass is verstuurd venster heeft wat meer tijd nodig.

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Femme.. ik kan het niet laten, maar ik zag dat Hartge logo'tje bij je usericon. Ben jij in bezit van een BMW op 't moment? Ik beheer www.hartge.nl op 't moment namelijk, en ik sta in direct contact met Hartge Nederland.

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Topicstarter
OK Ik wacht rustig af..... :z

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Femme.. ik kan het niet laten, maar ik zag dat Hartge logo'tje bij je usericon. Ben jij in bezit van een BMW op 't moment? Ik beheer www.hartge.nl op 't moment namelijk, en ik sta in direct contact met Hartge Nederland.
Hartge :9~ :9~ :9~

Maar nee, geen BMW :'(

Verwijderd

Mijn probleem op t.net is dat ik ook niet mijn (inmiddels verlopen) email adres heb veranderd en dus nu ook de passmailer niet meer kan gebruiken... iemand die me kan helpen met het resetten van m'n password/email voor 'mousehouse' op t.net?

thanx

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:17

EraZor

Don't mention the war

...

[ Voor 97% gewijzigd door EraZor op 09-12-2008 14:54 ]

Verwijderd

ik kreeg vandaag als ik op de link van het bevestigende meeltje klikte en daarna mijn password aanvroeg, ipv een password weer een bevestigings meeltje. :? Dat werkt niet :( . Zal nu ff kijken of het al werkt.

Verwijderd

nog steeeds niet. help!! mod/ ad! iemand? heb floris al gemeelt maar die is nog niet wakker???
normaal bennik gewoon bombadil

Verwijderd

had al een vermoeden en idd er is reeds een topic :)

M`n tweakers account: Banshax
mail adres banshax@xcl-clan.com
(het gaat dus nie om got pass :) )
Ook de Passmailer stuurt niets. Kan iemand er naar kijken? tnx in advance
Pagina: 1