Vraagje over aanschaf home cinema

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 433774

Topicstarter
Ik wil dus een home cinema systeempje aanschaffen maar nu heb ik ook iets gelezen over receivers en versterkers.
Heb ik deze echt nodig als een compleet setje van zeg maar samsung ofzo koop. Want als ik kijk naar de spec. staat er dat de versterker erbij zit.
Wat is het beste. Gewoon een compleet setje verder geen tralala, een receiver en dan losse speakers apart kopen of compleet setje met receiver (als dit mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195780

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Eerlijk gezegd is een kant en klaar home cinema set voor plug en play ideaal als je het mij vraagt. Het gerommel met speakers voor, achter en de etteloze geknip met bedrading.... :P

Er zijn opzich wel goede sets te vinden, de hoger je budget de ruimer je iets kopen kunt. Maar de creme a la creme is echt besteed aan de sets die je zelf samen kunt stellen. Het is maar net wat je wilt. De kleinere sets met kleine speakertjes en een subje geven mijn voorkeur. De vraag is of je home cinema set dan ook voldoen moet aan Blueray en HDMI is natuurlijk helemaal aan jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195780

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

> CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Roep eerst eens welk budget je in gedachten hebt :)
Ik heb zelf een set staan van alles bij elkaar 3k, maar ik weet niet of jij dat er ook voor over hebt ;)
Wel deel ik de meining van velen dat een HT setje leuk is voor af en toe een filmpje, maar eigenlijk compleet ruk voor muziek. Dus darom vraag 2: wat wil je met het setje gaan doen? Alleen films of ook muziek? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1