Ik heb onlangs het scherm van mijn iPhone 3GS laten repareren en daarna bleef hij constant op het scherm haken van het appeltje. In iTunes ziet hij hem echter en ik heb hem geupgrade naar 6.0.1 via DFU, maar dezelfde reactie. Na veel pijn en moeite heb ik SHSH blobs via TinyUmbrella te pakken gekregen en via Redsn0w een restore naar 5.1.1 gedaan, maar vervolgens staat hij WEER vast in dat scherm.
misschien dat dit helpt: Als ik hem lang genoeg aan laat staan in iTunes, zegt hij dat hij niet geactiveerd kan worden omdat er geen SIM in zit, maar die zit er wel in...
Ik ben ten einde raad en ik heb geen zin om meer dan 50 euro uit te geven aan een "expert" die me dan weer terug stuurt omdat hij het zelf ook niet snapt.
misschien dat dit helpt: Als ik hem lang genoeg aan laat staan in iTunes, zegt hij dat hij niet geactiveerd kan worden omdat er geen SIM in zit, maar die zit er wel in...
Ik ben ten einde raad en ik heb geen zin om meer dan 50 euro uit te geven aan een "expert" die me dan weer terug stuurt omdat hij het zelf ook niet snapt.