Coldfusion 9, admin server service start niet meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216187

Topicstarter
Ik heb gisteren wat Windows 2008 R2 updates op een server geinstalleerd, en sindsdien
wil de Coldfusion admin server niet meer starten..

The Macromedia JRun CFusion Server service could not be started. Check the server "cfusion" log files for more information.

Wat zou ik kunnen proberen. Het gaat hierom Coldfusion 9.

In de logfiles zie ik wel het onderstaande. Echter draaide het voorheen gewoon goed..

Starting Macromedia JRun 4.0 (Build 108795), admin server

11/02 01:44:51 info JRun Naming Service listening on *:2910

11/02 01:44:53 info No JDBC data sources have been configured for this server (see jrun-resources.xml)

11/02 01:44:53 info JRun Web Server listening on *:8000

11/02 01:44:53 info Deploying enterprise application "JRun Management Console" from: file:/C:/JRun4/servers/admin/jmc-app.ear

11/02 01:44:53 info Deploying web application "JRun Management Console" from: file:/C:/JRun4/servers/admin/jmc-app.ear

11/02 01:44:54 user JSPServlet: init

11/02 01:44:55 info Deploying enterprise application "JRun 4.0 Internal J2EE Components" from: file:/C:/JRun4/lib/jrun-comp.ear

11/02 01:44:55 info Deploying EJB "JRunSQLInvoker" from: file:/C:/JRun4/lib/jrun-comp.ear

Server admin ready (startup time: 8 seconds)

Error: Exception thrown by the agent : java.rmi.server.ExportException: Listen failed on port: 8701; nested exception is:

java.net.SocketException: Unrecognized Windows Sockets error: 0: JVM_Bind

Error: Exception thrown by the agent : java.rmi.server.ExportException: Listen failed on port: 8701; nested exception is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-07 16:46

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

D'r staat een redelijk duidelijke foutmelding in je logfiles:
Anoniem: 216187 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:53:

Als ik deze door Google heengooi kom ik heel veel hits tegen waar deze error besproken word... Wat heb je zelf eigenlijk allemaal al geprobeerd?

Je zou eventueel nog de geinstalleerde patches (welke?) kunnen deinstalleren en langzaam 1 voor 1 weer installeren en testen. Dan weet je in elk geval welke patch de werking van de applicatie "stukmaakt".

[ Voor 16% gewijzigd door Question Mark op 02-11-2012 19:53 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216187

Topicstarter
Thanks, ik voerde alleen dit in: java.net.SocketException: Unrecognized Windows Sockets error: 0: JVM_Bind en kreeg ontzettend veel hits :-)
Ik ga eerst daar eens mee aan de slag.
Ik had gezocht op Error: Exception thrown by the agent : java.rmi.server.ExportException: Listen failed on port: 8701; nested exception is...
...stom

Eens kijken of we daar wat verder mee komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja, je weet dat het vooral de bedoeling is eerst zelf te kijken voor je ons aan het werk zet. Meer mensen die ontzettend veel hits moeten doornemen is niet beter dan een persoon die dat doet ;)

Deze sluit ik, open tzt maar een nieuw topic met meer info incl eigen inzet.

Ga dus eerst zelf even de opties langs en open zonodig en nieuw topic met meer over de mogelijke problemen die het niet zijn en de extra info die je evt tegenkomt bij het checken van de opties.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.