Ik reed op de snelweg, 120 km/u, en hoor opeens een raar geluid bij de rechter achterband wat gepaard ging met wat getril. Voelde alsnog ik ergens overheen reed wat vervolgens een stukje door door mijn wielkast heen ging. Ik zag in m'n achteruitkijkspiegel wat over de weg de berm in rollen maar het was klein en ik kon niet zien wat.
Aangezien vandaag m'n winterbanden erop zijn gezet voelde het toch wel raar, twijfelde of er iets mis was gegaan. Rest van de rit verliep prima, merkte niks aan de auto. Thuis even gekeken en m'n wieldoppen zitten er nog op, banden zijn volgens mij in prima conditie en ik zag geen schade of iets raars.
Nu zijn er voor mij twee mogelijkheden:
1) Ik reed over iets heen, niks aan het handje.
2) Iets aan mijn auto is mis wat ik niet kan zien.
Nu zou ik graag willen weten of er iets is wat mis gegaan kan zijn, wat twee seconden effect heeft en je verder helemaal niet meer merkt?
Ik heb geen signalen van auto's achter me gezien op dat moment en gedurende de hele rit dus ook daar geen indicatie van gekregen.
Auto is een Citroen DS3 van bijna een jaar oud.
Aangezien vandaag m'n winterbanden erop zijn gezet voelde het toch wel raar, twijfelde of er iets mis was gegaan. Rest van de rit verliep prima, merkte niks aan de auto. Thuis even gekeken en m'n wieldoppen zitten er nog op, banden zijn volgens mij in prima conditie en ik zag geen schade of iets raars.
Nu zijn er voor mij twee mogelijkheden:
1) Ik reed over iets heen, niks aan het handje.
2) Iets aan mijn auto is mis wat ik niet kan zien.
Nu zou ik graag willen weten of er iets is wat mis gegaan kan zijn, wat twee seconden effect heeft en je verder helemaal niet meer merkt?
Ik heb geen signalen van auto's achter me gezien op dat moment en gedurende de hele rit dus ook daar geen indicatie van gekregen.
Auto is een Citroen DS3 van bijna een jaar oud.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N