Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Wat wil je er van weten, alles staat wel aangegeven bij de sites van de fabrikanten zelf en verder heb je tweakers, hardware.info, hardwarecanucks, anandtech, overclocking.net ga zo maar door. Wat googlen mag ook wel 
Hier op het forum staat er ook genoeg informatie in alle ervaringen topics of nieuwsdiscussie topics. Zoek eens in de post historie.
Hier op het forum staat er ook genoeg informatie in alle ervaringen topics of nieuwsdiscussie topics. Zoek eens in de post historie.
[ Voor 23% gewijzigd door Fordox op 02-11-2012 13:51 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Denk dat die de letterlijke werking van een videokaart wil weten, maar ook daar weet google meer dan genoeg over te vinden. Wat doet de gpu, wat stellen shaders voor etc etc.
guru3d en degene die fordox al noemde
Wikipedia GPU als je de basis wil weten natuurlijk
Wikipedia GPU als je de basis wil weten natuurlijk
[ Voor 41% gewijzigd door maarten12100 op 02-11-2012 15:13 ]
Computerbase, Anandtech, Hardocp, Hardware.fr
Vast nog wel meer maar van deze vind ik de reviews het best.
Vast nog wel meer maar van deze vind ik de reviews het best.
Is je toevallig niet opgevallen dat de FAQ van dit subforum vol links staat 
Sowieso, huiswerkvragen mogen hier, maar dan moeten ze wel voldoen aal zelfde eisen qua inzet als andere topic, en dat is hier van geen kanten het geval.
Ga zelf aan de slag, zoek dingen uit, en als je er niet uitkomt mag je vragen stellen. Maar als googlen of T.net search teveel gevraagd is, is een topic voorbarig.
Sowieso, huiswerkvragen mogen hier, maar dan moeten ze wel voldoen aal zelfde eisen qua inzet als andere topic, en dat is hier van geen kanten het geval.
Ga zelf aan de slag, zoek dingen uit, en als je er niet uitkomt mag je vragen stellen. Maar als googlen of T.net search teveel gevraagd is, is een topic voorbarig.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()