Hallo,
Ik heb me computer weggebracht naar cdromland in Breda. Omdat als ik hem opstartte kreeg ik zwart scherm met een wit muis pijltje. Ze kwamen met deze conclusie:
Front USB maakt sluiting, deze losgetrokken
PCI-E slot maakt ook sluiting, welke videokaart er ook word ingezet.
Onboard VGA werkt wel prima.
Er werd verteld dat me videokaart er niet meer in kon, en dat ik wel gewoon kon internetten enzo maar niet kon gamen. Als ik wel weer wilde game moest ik een nieuw geheugen , processor, moederbord. En dat koste 300 euro omdat als je een nieuw moederbord koopt me oude processor en geheugen er niet op paste.
Mijn vraag is nu of er nog moederborden bestaan waar mijn oude spullen wel opkunnen?
Technische gegevens:
Moederbord: AMD gigabyte gama78gmud2h
Processor: AMD Phenom II x3 720 am3 Black box
Geheugen: CSX DIMM 2048 MB ddr2 800 cl5
Gekocht in 2009.
Alvast bedankt,
Mvg,
Mitchel
Ik heb me computer weggebracht naar cdromland in Breda. Omdat als ik hem opstartte kreeg ik zwart scherm met een wit muis pijltje. Ze kwamen met deze conclusie:
Front USB maakt sluiting, deze losgetrokken
PCI-E slot maakt ook sluiting, welke videokaart er ook word ingezet.
Onboard VGA werkt wel prima.
Er werd verteld dat me videokaart er niet meer in kon, en dat ik wel gewoon kon internetten enzo maar niet kon gamen. Als ik wel weer wilde game moest ik een nieuw geheugen , processor, moederbord. En dat koste 300 euro omdat als je een nieuw moederbord koopt me oude processor en geheugen er niet op paste.
Mijn vraag is nu of er nog moederborden bestaan waar mijn oude spullen wel opkunnen?
Technische gegevens:
Moederbord: AMD gigabyte gama78gmud2h
Processor: AMD Phenom II x3 720 am3 Black box
Geheugen: CSX DIMM 2048 MB ddr2 800 cl5
Gekocht in 2009.
Alvast bedankt,
Mvg,
Mitchel