Toon posts:

batch resizen van graphics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of er een programma bestaat dat graphics in een batch kan resizen (en het liefst ook gesheduled).
Ik heb al gekeken naar Image Robot van Jasc (makers van Paint Shop Pro) maar deze is niet meer leverbaar in de benelux.

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:09
tis dat de search functie het ff nie doet..
welke programmas heb je? in photoshop kan je gwooon actions opnemen en dan over een rits images gooien

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Op vrijdag 01 juni 2001 09:32 schreef Juggie het volgende:
weet iemand of er een programma bestaat dat graphics in een batch kan resizen (en het liefst ook gesheduled).
Ik heb al gekeken naar Image Robot van Jasc (makers van Paint Shop Pro) maar deze is niet meer leverbaar in de benelux.
Als je 1 maal die plaatjes wilt doen kan je ook de trail van PSP downloaden.
Als je toch geld zat hebt kan je Photoshop kopen. Dat is echt ideaal voor zo'n beetje alles wat met graphics te maken heb.
Of als je zoals ik op een school zit waar ze Photoshop hebben, kan je het daar doen. 8-)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek eigenlijk naar een stand alone programma om dit te doen. Het is de bedoeling dat mensen die plaatjes aanleveren die in een gezamelijke dir zetten en dat het programma 2 maal per dag, d.m.v een sheduler of een ingebouwde functie, runt zodat de plaatjes netjes op het intranet komen te staan.
Ik weet namelijk niet of het nut heeft om een groot programma als photoshop voor die ene functie aan te schaffen.

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:09
ok dan is photoshop een beetje overkill ja :P

Verwijderd

webserver + php installeren?

Verwijderd

Wat gebruik je dan voor een programma om artwork mee te maken?

Verwijderd

Probeer eens:

WebGraphics Optimizer Professional 4.2

Ik heb die zelf gebruikt en het ging ideaal..

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 18:29
Irfan View. Is volkomen freeware.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Verwijderd

Kan het niet met adobe ImageReady v3?

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 16:37
Op vrijdag 01 juni 2001 09:50 schreef OkkE het volgende:

[..]

Als je 1 maal die plaatjes wilt doen kan je ook de trail van PSP downloaden.
Als je toch geld zat hebt kan je Photoshop kopen. Dat is echt ideaal voor zo'n beetje alles wat met graphics te maken heb.
Of als je zoals ik op een school zit waar ze Photoshop hebben, kan je het daar doen. 8-)
hoe doe je dat in PSP dan? ik kan wel batch met comprimeren, maar resizen is neit mogelijk

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 18:55 schreef Anders het volgende:
Irfan View. Is volkomen freeware.
Precies! www.irfanview.com

Alleen soms slaat ie er bij mij een paar over. Dan laat ie ze gewoon normale groote...of hij resized alleen de hoogte...en de breedte laat hij normaal :?
Maar verder is het een super handig progje!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Met Macromedia Fireworks kan het ook heel gemakkelijk :)
Pagina: 1