Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152963

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik heb sinds kort een Asus O!Play Mini Plus staan.
Heb een NAS bedraad aangesloten op mijn router en stream muziek/films etc. via de Mini Plus.

Het probleem dat ik vaker op internet tegenkom maar waar ik nog geen oplossing voor heb is dat de menu's niet te sorteren zijn op bijv. alfabetische volgorde of bestandsnaam. Dus als je een cd afspeelt pakt ie ook een willekeurige volgorde van de nummers. Alles staat wel goed op de NAS gesorteerd.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groet,
Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heeft er iemand een antwoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmusch
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 13:27
Dag Jeroen,

Ik ervaar hetzelfde probleem... en kan na uren zoeken geen oplossing vinden.

Daarnaast vind ik het irritant, dat in het hoofdmenu / films geen netwerkfilms van mijn NAS zichtbaar zijn.
De films worden alleen getoond bij een directe usb verbinding.

Als dit zou kunnen hoef je i.p.v. naar bestandsbeheer, netwerk, refresh, shortcuts, ip adress, movie
Zo zou je dus zeker 5 stappen kunnen overslaan, dit vind ik persoonlijk een groot gemis en niet gebruikersvriendelijk. :|

Hopelijk zorgt asus ervoor, dat dit in een nieuwe firmware update mogelijk wordt gemaakt, anders ben ik toch geneigd om het product terug te brengen.

Of heeft iemand een oplossing om network links direct in het hoofdmenu map movies op te nemen?
Dit zou dan wel geweldig zijn, alvast bedankt!

Topicstarter
Hi Karmusch, ben blij dat ik dus niet de enige ben en niets verkeerd doe.
Dat films en muziek niet in het hoofdmenu getoond worden vind ik ook erg irritant. Maar het niet sorteren nog veel irritanter.

Heb zelf nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand nog een oplossing?