xbox 360 moeite met inloggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 19:51
Mijjn xbox heeft sinds een paar weken moeite met inloggen soms duurt het 10 minuten voor het dashboard verschijnt, als ik tijdens het starten de netwerk kabel eruit haal start hij wel meteen op.

Probleem is me eigenlijk op gaan vallen sinds mijn xbox live gold is verlopen, kan dat van invloed zijn ?

Als ik na het opstrten probeer in te loggen op xbox live gaat dat ook vaak niet, wat kan er aan de hand zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Nu ik Assassin's Creed 3 op de PS3 aan het spelen ben had ik het probleem maar links laten liggen, maar tijdens het spelen van Forza Horizon viel het mij ook al op. Overigens heb ik het pas sinds een week dat mijn Dashboard wat langer op zich laat wachten. Voordat het dashboard in beeld komt heb ik een grijs scherm met in het midden de "zandloper" als het ware. Netwerk doet het wel gewoon, want tijdens het laden zie ik onderin gewoon dat in me heb aangemeld en dat er vrienden online zijn. XBox Live Gold is hier wel aanwezig en ook al voor langere tijd geactiveerd.

Overigens wel extreem dat het bij jou tien minuten kan duren. Ik zit denk ik eerder aan 30 seconden, maar het is wel (veel) langer dan voorheen.

Google laat wel veel overeenkomsten zien, maar niet na een recente update. Wel oplossingen als de schijf formateren en de XBox als nieuw configureren. Maar dat ga ik niet doen als het wachten nog acceptabel is.

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 02-11-2012 12:18 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 19:51
Wil liever niet gaan formateren haha alle gamestats kwijt zou jammer zijn , nu ben ik steeds na de zandloper niet verbonden met live , gemiddeld is de wachttijd denk ik zon 2 minuten