Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481104

Topicstarter
Beste mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Sinds een paar dagen ben ik in bezit van de mediaplayer zoals hierboven genoemd.

Ik heb allerlei formaten op mijn harddisc staan: VIDEO_TS, iso, mkv. Alles binnen gehaald met ondertiteling, want ik gruw van ondertitelloze series/films.

Het probleem: bij VIDEO_TS begint hij keurig met ondertiteling af te spelen. Echter, wil ik een stukje vooruit spoelen, op pauze zetten of op stop zetten en ik druk daarna weer op 'play' dan gaat hij verder zonder ondertiteling.

De mkv en de iso beginnen al zonder ondertiteling. Ook al is er een menu aanwezig waarin in NL kan kiezen. De mkv en iso hebben ingebakken subs, dus er zijn geen aparte .srt files aanwezig.

Op de afstandbediening zit een knopje 'ondertitels' maar als ik daarop druk dan verschijnt op het scherm 'Ondertitels UIT". en het is niet aan te zetten. De optie 'aan' bestaat simpelweg niet.

Heb ik nu de miskoop van de maand gedaan?! En ben ik écht de enige met dit probleem? Op google is er zo weinig over te vinden :?

Verder: als ik deze files via de laptop afspeel, doe ik dat met VLC. Daar kies ik bij 'video' voor de correcte ondertiteling en dit werkt ALTIJD goed.

Hellepie... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:46
Vreemd.. hier nog nooit of te nimmer last van gehad. Probeer eens als je in dat ondertiteling menu zit op ondertiteling ok te drukken (zodat de tekst helder wit wordt) en dan pijltje naar rechts of naar boven om te scrollen.