Serious Sam probleem...

Pagina: 1
Acties:

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 16:41
Hoi
Als ik het spel opstart gaat ie die world textures laden...Alleen stopt ie er bij 3% of 6% bij..dan blijft ie stil staan
Dan kan ik taak beindigen doen :(
Maar goed, videokaart is een Matrox G400 met nieuwste win2k driver.
Iemand een idee??

Verwijderd

Ik zou het niet weten...
Heb je op de achtergrond alle programma's gesloten?
Heb je genoeg RAM vrij?
Ik heb hem hier zelfs draaien op een PII 366 met een Voodoo2 erin... met 164 RAM erin dan ;)

Succes
Groet,
})

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Ik weet dat in de eerste versie (1.00) zeer veel bugs voorkomen. Je kunt hier een upgrade naar 1.00C halen. Daar waren de meeste problemen mee opgelost, zeker wat betreft de video-gedeelte.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Solosmots
OK dan, ik wilde die patch gisteren al downen, maar toen wilde die niet.
Kzal het nog es proberen..

• Solosmots
OK ik ben er achter, het was een probleempje met de manier van het branden van de ISO...

THNX anyway ;)

Edit:
Mmm shit doordat ik hem niet kon uninstallen moest ik de game handmatig verwijderen. Nu heb ik em nog staan bij Software in het confiuratiescherm. Als ik hem nu opnieuw wil installen krijg ik een schermpje waar ik kan recoveren, uninstallen en nog wat wat ik ff nie weet. Uninstall werkt zoals gezegd, als ik update doe dan weet ie niet waar die het neer moet zetten en zet hij de game in de WINNT directory...dan doettie het wel, maar hij hoort in de games directory.
Hoe los ik dit op??

• Solosmots
OK laat maar..
Ik ben er al achter :)
Pagina: 1