HTX 8x Review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:28
Hoi,

Tabel op deze pagina:
reviews: HTC 8X: debuut voor Windows Phone 8

De Lumia 920 heeft een 1280x768 scherm (dat maakt de PPI ook wat hoger: 332)

Bij alternatieven:
reviews: HTC 8X: debuut voor Windows Phone 8

Staat dat de Lumia 920 een lage refreshrate heeft ipv een hoge.

Daarnaast nog een vraag (had het ook al eens in de reacties gestopt)
Het valt me bij elke video weerop dat 1-2 wandtegels/blokken los zitten...op de verder egale achtergrond valt dat op. Is dit bewust zo gelaten? Indien gewenst wil ik wel langskomen om die tegel die halve cm naar achter te drukken hoor >:)

[ Voor 2% gewijzigd door Devian op 02-11-2012 08:59 . Reden: Ppi info erbij gezet ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 17:52
Het valt me bij elke video weerop dat 1-2 wandtegels/blokken los zitten...op de verder egale achtergrond valt dat op. Is dit bewust zo gelaten? Indien gewenst wil ik wel langskomen om die tegel die halve cm naar achter te drukken hoor
als jij nou eens snel richting amsterdam rijd om die tegeltjes aan te drukken, ik vind t ook niet zo mooi, maar misschien hoort t wel bij t decor?

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-09 20:56

arnoudwokke

Redacteur
Dank en gefixt :)

En inderdaad, dat is onderdeel van het decor. Elke keer weer druk ik ze aan, maar het lukt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Thx.

Bij alternatieven staat overigens nog dat de Lumia 920 een lage refreshrate heeft ipv hoge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het IPS scherm van de Lumia 920 heeft een refresh van 9ms waar normale IPS schermen op andere mobieltjes 23 ms of meer hebben. Daardoor kan de Lumia 920 als enige mobieltje met IPS scherm echt alles in 60 fps tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 11:03

amas

Law of Nature: Chaos

Op de pagina reviews: HTC 8X: debuut voor Windows Phone 8 staat in de laatste tabel de eenheid °Kelvin. Dat kan ik als student natuurkunde natuurlijk niet accepteren :+

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:02:
Het IPS scherm van de Lumia 920 heeft een refresh van 9ms waar normale IPS schermen op andere mobieltjes 23 ms of meer hebben. Daardoor kan de Lumia 920 als enige mobieltje met IPS scherm echt alles in 60 fps tonen.
Ik zou dan eerder latency gebruiken. Over het algemeen word een hogere refreshrate als beter beschouwd.

Pagina: 1