Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke laptop

Pagina: 1
Acties:

• axeldenekamp1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:57
Ik ben opzoek naar een laptop:

Geen HP (te veel problemen mee gehad)
Budget: Tot 600 euro
Progamma's: Photoshop, mail, surfen,Utorrent.
Accu is niet belangrijk.
Merk met redelijke service.
Windows 8

Ik heb al een beetje rond gekeken en de ondestaande spraken me wel aan.

reviews: Notebook Best Buy Guide: oktober 2012

pricewatch: Acer Aspire V3-551-10468G1TMaii

Weet iemand nog wat beters?

Verwijderd

Ik zelf heb redelijk slechte ervaringen met Acer, zeker de service.
HP in de goedkopere range wil je ook niet, DV series enzo.

Ik zou eens kijken naar Toshiba die in die budgetrange best leuke modellen heeft en Lenovo Edge alhoewel de schermen daarin rond deze prijs niet super zijn (als je echt zwaar gaat photoshoppen).

Gezien je gebruik lijkt Full-Hd mijn wel een minimale eis. Kan je budget anders nog wat omhoog? Rond 800 euro heb je veel mooie FHD systemen met goede bouwkwaliteit en dan ook nog eens een dikke 3Dkaart.

Verwijderd

Rond de 800 heb je volgens mij maar 1 systeem met 1080p scherm, namelijk de inspiron 15R SE (zo'n €700). De volgende kandidaat met een beetje kwaliteit begint bij €930, namelijk de N56.

Als alternatief raad ik eigenlijk altijd de spotgoedkope pricewatch: Asus R500A-SX061V aan.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 01:04:
Rond de 800 heb je volgens mij maar 1 systeem met 1080p scherm, namelijk de inspiron 15R SE (zo'n €700). De volgende kandidaat met een beetje kwaliteit begint bij €930, namelijk de N56.

Als alternatief raad ik eigenlijk altijd de spotgoedkope pricewatch: Asus R500A-SX061V aan.
Klopt, maar voor dat geld kan je beter voor de Dell Inspiron 15R gaan, goedkoper en zelfde specs als de Asus.

Edit: Bedoel natuurlijk de Inspiron 15, zonder R.

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 04-11-2012 01:10 ]

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Verwijderd

Ik zit nu pas dat de inspiron 15R (niet SE) nog goedkoper is dan de asus. Geen idee van de kwaliteit though.
Quad schreef op zondag 04 november 2012 @ 01:06:

Edit: Bedoel natuurlijk de Inspiron 15, zonder R.
De R heb je voor €507 met epp en shopkorting. i5, 4GB, 500GB hdd.

Ik heb de niet-R meteen toegevoegd aan Dell Waardebonnen Topic - Deel 2. Even wachten totdat hij update.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2012 01:14 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Mijn zus heeft de Inspiron 15 van 479,= besteld en binnen gekregen van de week met nodige kortingen. Kost totaal nu 442,-.

Komt straks nog een 128GB SSD in mocht het niet snel genoeg zijn, maar Windows 8 eenmaal opgestart dat jaagt als een speer er door heen, erg lekker werken!.

Accu duur is ongeveer 3,5 uur op Dell energie besparing.
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 01:10:
Ik zit nu pas dat de inspiron 15R (niet SE) nog goedkoper is dan de asus. Geen idee van de kwaliteit though.

[...]

De R heb je voor €507 met epp en shopkorting. i5, 4GB, 500GB hdd.
Met de code $SBVJTD69BHH0R krijg je nog eens 3% korting van Dell :)
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 01:10:
Ik heb de niet-R meteen toegevoegd aan Dell Waardebonnen Topic - Deel 2. Even wachten totdat hij update.
In je sheet bedoel je?

[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 04-11-2012 01:19 . Reden: wat info erbij gezet. ]

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Verwijderd

Exact.
Pagina: 1