Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Cubby] Alternatief voor Dropbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Recentelijk ben ik begonnen met het zoeken van een alternatief voor Syncplicity. Het voordeel van Sycnplicity was dat je mappen kon selecteren die gesynct moesten worden. Hierdoor hoef je dus niet alles in je Dropbox map te kopieren. Het nadeel van Syncplicity is de opslagruimte, die is vrij beperkt.

Ik ben op zocht gegaan naar een alternatief en ik kwam Cubby tegen. Het is momenteel in beta, maar ik vind het de moeite waard om met jullie te delen. Het voordeel van Cubby voor mij:

* Je kan oneindig veel data communiceren tussen twee of meer pc's, zolang je er voor kiest om het niet in de cloud te zetten.
* Je kan elke folder synchroniseren die je maar wilt
* Tot 25GB ruimte
* Je kunt je eigen encryptie sleutel gebruiken voor het beveiligen
* Revisies worden oneindig lang bewaard

Ik heb eventueel nog invites over voor de mensen die geinteresseerd zijn. PM dan je e-mail dan stuur ik een invite.

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:21
Ik ben geinteresseerd, stuur maar een PM met een invite.

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 21:16
ziet er interessant uit - als je nog invites over hebt... graag :)
Vooral de functie van oneindige sync tussen eigen devices spreekt me wel aan !

BTW: je PM functie lijkt uit te staan ?

[ Voor 48% gewijzigd door BitProcessor op 02-11-2012 12:38 ]

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

Topicstarter
BitProcessor schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:19:
ziet er interessant uit - als je nog invites over hebt... graag :)
Vooral de functie van oneindige sync tussen eigen devices spreekt me wel aan !

BTW: je PM functie lijkt uit te staan ?
Verstuurd. :) Zou je even kunnen testen of je me nu wel kunt PM'en. Als het goed is staat het nu aan.