Recentelijk ben ik begonnen met het zoeken van een alternatief voor Syncplicity. Het voordeel van Sycnplicity was dat je mappen kon selecteren die gesynct moesten worden. Hierdoor hoef je dus niet alles in je Dropbox map te kopieren. Het nadeel van Syncplicity is de opslagruimte, die is vrij beperkt.
Ik ben op zocht gegaan naar een alternatief en ik kwam Cubby tegen. Het is momenteel in beta, maar ik vind het de moeite waard om met jullie te delen. Het voordeel van Cubby voor mij:
* Je kan oneindig veel data communiceren tussen twee of meer pc's, zolang je er voor kiest om het niet in de cloud te zetten.
* Je kan elke folder synchroniseren die je maar wilt
* Tot 25GB ruimte
* Je kunt je eigen encryptie sleutel gebruiken voor het beveiligen
* Revisies worden oneindig lang bewaard
Ik heb eventueel nog invites over voor de mensen die geinteresseerd zijn. PM dan je e-mail dan stuur ik een invite.
Ik ben op zocht gegaan naar een alternatief en ik kwam Cubby tegen. Het is momenteel in beta, maar ik vind het de moeite waard om met jullie te delen. Het voordeel van Cubby voor mij:
* Je kan oneindig veel data communiceren tussen twee of meer pc's, zolang je er voor kiest om het niet in de cloud te zetten.
* Je kan elke folder synchroniseren die je maar wilt
* Tot 25GB ruimte
* Je kunt je eigen encryptie sleutel gebruiken voor het beveiligen
* Revisies worden oneindig lang bewaard
Ik heb eventueel nog invites over voor de mensen die geinteresseerd zijn. PM dan je e-mail dan stuur ik een invite.