Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stille kasten, highend builds en hitte

Pagina: 1
Acties:

• Bedenkelijk
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb met behulp van de recente BBG's en het checken van vele reviews en guides eindelijk een PC samengesteld waar ik tevreden mee ben de laatste keus blijkt het moeilijkst: De kast
Inmiddels zijn mijn ogen op de Fractal Design Define R4 gevallen die er best sexy uit ziet en lekker stil zou moeten zijn

Mijn prioriteiten waren:
- Stiller is beter (PC staat naast mijn bed en staat vaak hele dagen aan)
- Enkele Videokaart
- Geen behoefte aan overclocken (omdat ik de levensduur niet wil aantasten)

Nu maak ik mij enige zorgen dat een stille kast als de "Fractal Design Define R4" niet genoeg airflow zal bieden door de toegevoegde isolereing. Zijn deze kasten alleen geschikt voor de midrange markt of kan ik zonder zorgen een Fractal R4 aanschaffen?

De belangrijkste componenten in deze kast zullen zijn:
  • Moederbord - GIGABYTE GA-Z77X-UD3H (rev. 1.0)
  • Koeling - Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition
  • CPU - Intel Core i5 3570K Boxed
  • GPU - Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 15:38

Fordox

00101010

Met een aftermarket koeler moet je je geen zorgen maken als je niet overklokt. De temps blijven altijd, ongeacht welke kast, goed.
Tenzij je kastception doet, waarin je een kast in een kast stopt. Dat is de enige keer wanneer je je daarover zorgen moet maken.

In dit geval dus geen probleem.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Bedenkelijk
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-08-2023
Bedankt, voor je reply Fordox. Die bevestiging had ik nog even nodig voordat ik mijn aankoop definitief maaktte.

Afbeeldingslocatie: http://i25.photobucket.com/albums/c92/Douna/PCinkoop.jpg
+100 euro rond voor de voeding.

[ Voor 33% gewijzigd door Bedenkelijk op 02-11-2012 14:19 ]