Ouwe koeien

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hoezo, oude koeien uit de sloot halen? Dit topic is anderhalf jaar oud! (December 1999): http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=305565

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Net zoals iedereen is * KeX karma (boeiuh :P * KeX had meer dan 1/3 van zijn karma net in deze periode bij elkaar gesprokkeld ) maar vooral zijn modpuntjes nog kwijt. Ik moet dus met lede ogen toezien hoe deze fluimstra's deze oude topics vervuilen. Ik ben druk bezig om nieuw modgeweld te genereren. Alhoewel ik ssinds een minuut allang weer blij ben dat ik op de frontpage klan inloggen (pass/username klopte voor geen kant meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Hehe, ik ben maar 7 karmapuntjes kwijt, wat dat betreft is mijn verlies minimaal *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 09:41 schreef Jaymz het volgende:
Hehe, ik ben maar 7 karmapuntjes kwijt, wat dat betreft is mijn verlies minimaal *D
Ik was er 90 kwijt (ging van 690 ongeveer naar 600).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op vrijdag 01 juni 2001 09:41 schreef Jaymz het volgende:
* KeX heeft behoorlijk de karmah*er uitgehangen om aan zijn mod-addiction te voldoen. Daarvoor regeerde ik sporadisch omdat ik er niet altijd even bovenop zat en daardoor niet vond dat ik veel bij te dragen had. Nu ben ik iets van 140 punten naar beneden geknikkerd doordat 35 reacties door een cheetah verorberd zijn. Ach het boeit niet heel veel. Aan oud karma heb je tog nix voor nieuwe modpoints ;)

De karmarace tussen BMW en caterpillar heeft wel een behoorlijke knauw gekregen, dat vind ik dan nog eerder zonde.

Nog even ontopic:
Het is nu de ideale tijd om het tijdslot op topics ouder dan 2 weken in te voeren. Ik hoop dat de ads naast de drukke eland die ze nu al hebben daar nog hun licht over kunnen laten gaan. Scheelt een boel gezanik in modland.

* KeX out and in his cache :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, schijnbaar ben ik 104 puntjes naar beneden gegaan. . . .

Jammer genoeg was dat alles wat ik had! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Sjo, ff actief gesurft. 54 Modpuntjes (niet veel, maar wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 01 juni 2001 11:34 schreef Jaymz het volgende:
...54 Modpuntjes...
Dat is eigenlijk niks vergeleken met die reactiestroom die nu ontstaan is en nog moet ontstaan. Alleen al in het draadje over de RAID-problemen staan 81 reacties, waarvan 79 ongemod. En het zal nog wel een tijdje duren voordat iedereen weer 'fatsoenlijk' kan modden.
Ik vraag me af of daar relatief makkelijk wat aan gedaan kan worden: misschien kan een adje wat reacties nalopen, of kan er zonder al te veel moeite een hoopje modpunten aan een aantal mensen cadeau gedaan worden. :?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op LA ff wat neergezet. Nu hopen dat het wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( Spice is 17 puntjes kwijt, 17 procent van zijn gesprokkelde kapitaal. Erger is omdat Spice al een paar dagen thuis aan zijn scriptier aant ploeteren is en daardoor weinig op tweakers.net te vinden is, ipv 80-140 modpuntjes er nul! ter beschikking heeft.

Edit: en zun naam ontdekt ie nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zo'n 250. cookie zo'n 1000 dacht ik.

maar erger zijn de teksten en data in bv pricewatch, shopsurvey's etc die weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Stond woensdag op ong. 4439 (#1) , nu nog "maar" 3219 (#2)...Ik wist wel dat het niet zou standhouden >:) . Maar deze truc had ik ei'k niet verwacht ;( .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:25
Ik ben alle puntjes kwijt.. :(

Eerst maar es afwachten, gaan ze backup trugzetten?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 20:07

Beaves

Usque ad Finem

Eerst maar es afwachten, gaan ze backup trugzetten?
Dankzij ene Murphy (voornaam: de wet van) is de laatste goede backup van begin april, wat wel een beetje jammer is aangezien ik de laatste tijd heel veel had gepost op de frontpage. Ik ben zo'n 400 karma punten kwijtgeraakt. Maar ja, er zijn ergere dingen in deze wereld, zoals dat 12 jarige Afrikaanse jongetje wat overleden is aan AIDS :( .

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 02 juni 2001 03:04 schreef Beaves het volgende:

[..]

Dankzij ene Murphy (voornaam: de wet van) is de laatste goede backup van begin april, wat wel een beetje jammer is aangezien ik de laatste tijd heel veel had gepost op de frontpage. Ik ben zo'n 400 karma punten kwijtgeraakt. Maar ja, er zijn ergere dingen in deze wereld, zoals dat 12 jarige Afrikaanse jongetje wat overleden is aan AIDS :( .
'T kan nog erger. Murphy had namelijk een buurman, van hem is de volgende uitspraak:

"Murphy was an optimist"

:? What's next ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:54
Ik HAD zo'n 300 modpuntjes. Deed er nix mee, heb geen zin om anders reacties in de zeik te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-10 21:18
Ik HEB zo'n 30 modpuntjes, maar die schieten er razendsnel doorheen, zo weinig wordt er nu gemod. Ben maar wat tientallen karmapuntjes kwijtgeraakt, och, zoveel merk ik er niet van. FF een boel tweakotine scoren en een reactie plaatsen om dat modpuntaantal eens op te vijzelen. En al een boel oude koeien gezien, slechts uit april. Al die postings en meukdingen uit april waar weer een boel half tot hele garen en zolen op gaan reageren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook actief geweest op T.net en heeft alweer 50 modpoints :)

Waar mag ik ze neerkieperen? :7

[EDIT]
Rectificatie na het modderen van de herstelactie thread zijn er nog 45 (jawel!) over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Hier bijvoorbeeld :r bah wat een lange bijna compleet ongemodde thread. En zuinig zijn hè? :)

[zuinigheidsmode]

-> Pik alleen de uitersten er uit
-> Laat de 0: gemodereerd met rust
-> Pik alleen reacties van meer dan een paar uur oud
-> Ga met een ander schermpje alle nieuwsposts nogmaals bij langs om tweakotine op te doen :P
-> Post ondertussen wat als je toch langs die nieuwsposts komt :P
-> Zuinigheid met fleid, zo kun je modpoints telen

[/zuinigheidsmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ongeveer 89 modderpuntjes kwijt, but what the hack :+
Heb respect voor de crew die hoe dan ook doorgaan *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
Op zaterdag 02 juni 2001 14:31 schreef Ronald het volgende:
Ik ben ongevver 89 modderpuntjes kwijt, but what the hack:+
Heb respect voor de crew die hoe dan ook doorgaan*D
Da's waar ook, was ik al helemaal vergeten, ik kan weer van alles gaan aanpassen. Allereerst mijn sig., was ik zo'n looser vroeger? :P * Tha_Snail denkt wel dat iedereen wel van de crash heeft geleerd, en ik vertrouw er op dat dat in de toekomst niet meer al te vaak zal gebeuren. En nog wat dingen als voorkomen is beter dan genezen, maar het is hier ook geen LA.

Dit ding vertelt in deze eerste dagen na de crash wel waar veel gemod dient te worden. En verder is het natuurlijk gewoon een kwestie van draadjes langslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik merk opeens dat ik een maand of 2 al niet meer ingelogd sta.... 3 modpoints over... wow...
Pagina: 1