Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn site www.*spam*.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede forummers, ik zou graag willen weten wat jullie van mijn website vinden ,van de lay-out etc .

Alvast bedankt voor de feedback ,
Joel

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dit lijkt me meer naar reclame ogen. :/

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Onder Chrome zie ik een paar probleempjes:
- Geen naam bij de artikelen alleen maar plaatjes en prijs.
- Pagina nummering geeft alleen de pagina weer waar je op bent, als je op pagina 1 bent dan zie je alleen een 1 en de rest van de witte vierkantjes staat geen nummer in.

Verwijderd

De site is vreselijk traag. Als er eindelijk iets op mijn scherm verschijnt, zie ik een niet-prettig leesbaar lettertype, een irritant blokje met producten die steeds wisselen, een lelijk logo, niet-complete algemene voorwaarden, een onleesbaar kruimelpad, een mobiel nummer op de contactpagina, een huisadres, BTW en KvK nummer die zijn omgedraaid.

Zal ik nog verder gaan of is het wel genoeg zo?

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:06:
De site is vreselijk traag. Als er eindelijk iets op mijn scherm verschijnt, zie ik een niet-prettig leesbaar lettertype, een irritant blokje met producten die steeds wisselen, een lelijk logo, niet-complete algemene voorwaarden, een onleesbaar kruimelpad, een mobiel nummer op de contactpagina, een huisadres, BTW en KvK nummer die zijn omgedraaid.

Zal ik nog verder gaan of is het wel genoeg zo?
Ook kan ik tot in het oneindige naar beneden blijven scrollen (Chrome)... Vrij irritant.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Bovenop de eerder genoemde problemen, je meest rechtse kolom lijkt een soort van meescrollen te proberen, ten eerste is dit nergens op de site nodig en ten tweede vraag ik me af waarom je dat überhaupt zou willen met die kolom :?

edit: Ohja, en je breadcrumb is wit op wit, had het pas door toen ik het selecteerde als tekst

[ Voor 17% gewijzigd door Martin op 01-11-2012 20:15 ]

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:02
ik vind het gewoon lelijk, en zou het laten designen door iemand die wel gevoel voor kleur, lettertypes en vormgeving. heeft. Niet subtiel en onderbouwd, maar wel eerlijk.

Driving a cadillac in a fool's parade.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

We doen hier niet aan sitechecks.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.