Computer koper zonder videokaart 700 euro.

Pagina: 1
Acties:

• Cerla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-01 13:20
Hallo, ik heb een aantal componenten uitgezocht en vroeg me af wat jullie er van vinden.

De componenten:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 3570K Boxed€ 199,90€ 199,90
1Asus P8Z77-V€ 158,95€ 158,95
1Corsair Carbide 500R Black€ 94,95€ 94,95
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 35,95€ 35,95
1LG GH24NS90 Zwart€ 15,45€ 15,45
1Seasonic M12II 520W€ 69,50€ 69,50
1Samsung 830 series 128GB€ 84,-€ 84,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 658,70

Mvg Cerla

Edit:

Je hebt helemaal gelijk, had ik zo gauw niet gezien!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Muziek maken (FL Studio) en internetten/emailen.
Wat mag het systeem gaan kosten? rond de 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben? zie het lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? geen ASrock of andere goedkope pulp merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Goede prijs/kwaliteit verhouding en wi-fi

[ Voor 110% gewijzigd door Cerla op 01-11-2012 18:55 ]

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11-2025
DAA beleid misschien toch nog even doorlezen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:55
Grote kast voor niks; wat ik zou doen is een uATX kast (bijv. de Fractal Design Define Mini), met een uATX bordje (bijv. de Asus P8Z77-M PRO), een PCI-e wifi kaart (kost ~20 euro) en een betere processorkoeler zodat je kan overklokken zonder dat je oren gaan bloeden of gewoonweg een stiller systeem hebt.

5700X | RX 6600

• Cerla
Grote kast is zodat ik geen nieuwe kast hoef te kopen als ik ga uitbreiden. Ik wil nu eerst een normale computer (zit nu op een netbook) en gamen komt later wel. Om alle opties open te houden wel een K processor, low profile geheugen, grote kast.

Ik heb gekeken naar de M PRO maar deze lijkt me praktischer.

Heb ik geen grove fouten gemaakt behalve dat sommige dingen misschien een beetje overkill zijn?

Ik twijfel met name over de voeding, heb nog nooit van het merk gehoord, zou hij een beetje goed zijn en voldoende om over een jaar ofzo de beste enkele videokaart van GeForce er in te zetten?

[ Voor 19% gewijzigd door Cerla op 01-11-2012 19:06 ]

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 08:35
Asrock is echt geen pulp merk en heeft zeker goede spullen, zeker niet alles zal goed zijn maar dat heeft elk merk. Sterker zelfs sommige asus moederborden gebruiken onderdelen van asrock

• Cerla
Haha okee, ik sprak laatst met iemand die computer bouwt en die zei dat je nooit anders moest kopen dan Asus omdat ASRock goedkoopste is en MSI het slechtste. Gigabyte is ook wel goed volgens mij maar meer gericht op overclocken.

Ik ga iig dit systeem bestellen. Eens kijken of ik het verschil merk met mijn Atom N270

[ Voor 16% gewijzigd door Cerla op 01-11-2012 19:45 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Cerla schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:44:
Haha okee, ik sprak laatst met iemand die computer bouwt en die zei dat je nooit anders moest kopen dan Asus omdat ASRock goedkoopste is en MSI het slechtste. Gigabyte is ook wel goed volgens mij maar meer gericht op overclocken.

Ik ga iig dit systeem bestellen. Eens kijken of ik het verschil merk met mijn Atom N270
Hahah, je gaat hier zeker wel wat van merken ^-^.

Het systeem is goed, voeding kan strakker, maar mocht je later een stevige overclock willen en of een goede grafische kaart dan is een beetje ruimte wel prettig.

Verder niets op te merken, behalve dat het een overclock systeempje is zonder goede CPU koeler O-) .

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Cerla
Overclock is pas nodig als hij het niet meer trekt. Tot die tijd laten we hem lekker fabriek standaard :)

Strakker bedoel je lager wattage? Ik wil graag wat ruimte houden voor overclock + een 'GTX 780' die nog niet bestaat.

Cpu cooler wordt een mugen 3 denk ik of als ik geld over heb een H100 ofzo. Nu nog niet van toepassing :)

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:55
Ipv een H100 kun je dan beter een Silver Arrow SB-E of andere high-end luchtkoeler halen; deze zijn stiller, koelen beter, zijn goedkoper en zijn makkelijker schoon te maken.

5700X | RX 6600

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05 23:20

Compizfox

Bait for wenchmarks

OK, Asrock was vroeger een ulta-low-endmerk. Maar dat is veranderd, schijnt het.

Maar MSI een slecht merk? Dat is samen met Asus eigenlijk altijd al de top geweest onder moederborden.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Cerla
Ik heb nog een vraagje, kan ik de HDD uit mijn netbook slopen en in mijn nieuwe pc aansluiten zodat ik bij al mijn oude bestanden kan?

Ik zweer bij Asus maar iedereen zijn voorkeur :)

Als ik ga overclocken zal ik iig een luchtkoeler halen!
Pagina: 1