Zo, ik heb er weer eens een mooi zooitje van gemaakt.
Om een lang verhaal kort te maken:
Ik had een Virus(keylogger, Winsvchost.exe), na dat verwijderd te hebben bleek ie telkens opnieuw gedropt te worden, door een onzichtbaar programma in mijn startup folder (die overigens voor de rest leeg was). Folder kon niet verwijderd worden door bestanden die in "gebruik" waren.
Dus besloten om de startup folder tijdelijk ergens anders naar toe te leiden, mijn downloadsmap, omdat die het makkelijkst bereikbaar is voor mij. Maar nu blijkt het ongemogelijk om dit terug te draaien. en start dus elke maal dat ik mij pc opstart alles uit mijn downloadmap op.. Alles behalve plezant
Pogingen:
-Unlocker geprobeerd op de Startup map (geen succes)
-Virusscanners vonden niets
-Cmd kreeg het ook niet verwijderd
-In registry gezocht naar de waarde voor de startup map, maar niets gevonden

Om een lang verhaal kort te maken:
Ik had een Virus(keylogger, Winsvchost.exe), na dat verwijderd te hebben bleek ie telkens opnieuw gedropt te worden, door een onzichtbaar programma in mijn startup folder (die overigens voor de rest leeg was). Folder kon niet verwijderd worden door bestanden die in "gebruik" waren.
Dus besloten om de startup folder tijdelijk ergens anders naar toe te leiden, mijn downloadsmap, omdat die het makkelijkst bereikbaar is voor mij. Maar nu blijkt het ongemogelijk om dit terug te draaien. en start dus elke maal dat ik mij pc opstart alles uit mijn downloadmap op.. Alles behalve plezant

Pogingen:
-Unlocker geprobeerd op de Startup map (geen succes)
-Virusscanners vonden niets
-Cmd kreeg het ook niet verwijderd
-In registry gezocht naar de waarde voor de startup map, maar niets gevonden
[ Voor 13% gewijzigd door Huibino op 01-11-2012 18:25 ]