Hallo, M'n Samsung galaxy s2 geeft sinds kort bij de Camera en videoplayer een zwart scherm. ik kan dus geen video afspelen, niets via internet en ook geen divx e.d. De camera blijft zwart. ik heb sensationrom draaien en daarvoor cyanogenmod 9 , kweet niet zeker of t met wisselen van rom gebeurt is, maar is mogelijk....weet iemand raad?
mvg, Niels
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd ?
Ik neem aan dat je niet domweg je probleem in een topic dumpt dus vul je topicstart aan met alles dat je zelf al hebt geprobeerd en waarom dat niet is gelukt.
Een andere ROM heb je neem ik aan al geprobeerd en het topic van de desbetreffende ROM op XDA zul je ook al wel uitgeplozen hebben
(Je hoeft niet af te sluiten met je naam of te groeten, op het forum doen we elkaar stilzwijgend de hele dag de groeten
)
Ik neem aan dat je niet domweg je probleem in een topic dumpt dus vul je topicstart aan met alles dat je zelf al hebt geprobeerd en waarom dat niet is gelukt.
Een andere ROM heb je neem ik aan al geprobeerd en het topic van de desbetreffende ROM op XDA zul je ook al wel uitgeplozen hebben
(Je hoeft niet af te sluiten met je naam of te groeten, op het forum doen we elkaar stilzwijgend de hele dag de groeten
[ Voor 17% gewijzigd door janvanduschoten op 01-11-2012 18:27 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
nee het enige wat ik heb gevonden als oplossing is het wissen van de gevevens onder instellingen/apps/camera(video) en dan het hele zaakje wissen. Heel wat gegoogled en forums bezocht dus.
Wat heeft je ervan weerhouden om even een andere ROM te flashen ? Custom ROM's hebben regelmatig het probleem dat er zo hier en daar iets niet helemaal goed werkt. Probeer dat soort dingen eerst eens voordat je een topic opent.
Geef ook in een topicstart aan wat je zelf allemaal al hebt gedaan, dat scheelt weer overbodige vragen
"Heel internet afgezocht en gegoogled" is niet voldoende.
Geef ook in een topicstart aan wat je zelf allemaal al hebt gedaan, dat scheelt weer overbodige vragen
"Heel internet afgezocht en gegoogled" is niet voldoende.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
het eerste wat ik gedaan heb is een backup terug gehaald van een maanden geleden en daarna sensationrom er terug opgezet. was ik vergeten te melden, maar zoiets logisch heb ik al geprobeerd.