Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:12

fdees

Trust me I'm an Engineer

Topicstarter
hallo,

Ik ben bezig om een slideshow te maken met Encore CS5.1, maar nu heb ik een deel van de foto's toegevoegd (20 stuks). Toen kreeg ik een foutmelding namelijk de volgende:
"The software that's used to decode the media is not available on this system. Installing the correct decoders for the files you are working with may help to correct the problem.".

Dus ik ben gaan zoeken op het internet waar het nu precies aan lag, maar ik ben hier niet helemaal zeker van mijn zaak, want het zijn foto's die met een Canon EOS 60D dus het zou eraan kunnen liggen dat het om een soort van attachment gaat wat de canon automatisch toevoegd dat Encore niet kan lezen, maar de foto's zijn ook bewerkt met Photoshop.
(de andere werkende foto's staan geen details van camera enz bij)

Mijn vraag die ik nu heb wat kan ik hieraan doen, want zelf heb ik geen decoders gevonden voor encore of moet ik andere dingen aanpassen?

Met voorbaat dank

fdees

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdees

fdees

Trust me I'm an Engineer

Topicstarter
Zij er geen mensen die weten wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfos
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zijn het raw of jpg bestanden die je probeert toe te voegen? Ik kan me voorstellen dat raw bestanden niet geopend kunnen worden, maar als het jpg bestanden zijn is er iets geks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdees

fdees

Trust me I'm an Engineer

Topicstarter
het zijn jpg, dus ik vond het ook al raar