Toon posts:

Microsoft Xbox 360 Wireless Controller alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik had een jaartje geleden een wireless xbox controller gekocht voor windows maar die is momenteel stuk gegaan.
Nu ging ik dus kijken voor een nieuwe, en blijkt dat ik, inclusief verzendkosten, zo'n 55 euro hieraan kwijt ben.

Opzich vind ik dit vrij prijzig en vraag mij dus af of er alternatieven zijn.
Het moet wel om een xbox-like controller gaan omdat deze lekker in de hand liggen.
Ook ondersteunen bepaalde games de controller zoals bijv Fable 3, Need for Speed, etc.

Iemand hier ervaringen mee?

Bvd

Edit: Had net even op deal extreme gekeken en hier ben ik zo'n 31 euro kwijt incl verzendkosten voor een controller in het wit + een witte receiver.
Nu is de vraag weer natuurlijk, is dat wat? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 16:39 ]

• michelv5
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Misschien kan je ook even op marktplaats kijken of op de vraag en aanbod?

• Sietse1990
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-03 08:31
Ik weet niet of het een legitieme controller is en ook al geven ze dit aan ben ik er nog niet zeker van.

De Xbox360 controllers hebben als voordeel dat Microsoft heeft belooft het nog een lange tijd deze controllers ook op Windows zou laten werken waardoor je voor drivers niet echt bang hoeft te zijn. Iets wat bij andere merken helaas nog wel eens ophoud na een nieuwe Windows versie.

Is een bedrade versie niets? Zelf heb ik deze en hier ben je in de winkel €30,- voor kwijt. Daarnaast heb je ook minder last van de input lag van een bedrade t.o.v. een draadloze. Al denk ik niet dat je hier veel last van hebt bij Fable en Need for Speed.

Onlangs heb ik ook een Cideko Air Keyboard Conqueror gekocht voor €50,- die het ook ontzettend goed doet op zowel Windows, Xbox360 als Playstation 3. Was toen een dagaanbieding, maar misschien dat je deze ook ergens kunt vinden voor die prijs?

Zelf zou ik alleen voor een originele gaan, maar anders is de volgende ook nog een goed alternatief:
pricewatch: Logitech Wireless Gamepad F710

Of deze, maar die is ook bedraad:
pricewatch: Razer Onza Tournament Edition Zwart, PC, Xbox 360