Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Onder de volume icoontje, naar afspeelaparaten gaan. Hier kun je de HDMI verbinding kiezen, het geluid gaat dan normaal over die en niet meer over de luidsprekers
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Volgens mij zit er wel gewoon audio op jouw videokaart (op elke 6950 die ik gezien heb kan je ook gewoon audio mee afspelen). Dus idd de tip van yzx proberen.
Het werktyzx schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:30:
Onder de volume icoontje, naar afspeelaparaten gaan. Hier kun je de HDMI verbinding kiezen, het geluid gaat dan normaal over die en niet meer over de luidsprekers
Super dat je dit wist, moet wel alle andere audio instellingen uitschakelen maar dan zijn maar een paar klikjes elke keer.
Het geluid gaat nu naar me tv toe en me tv is weer gekoppeld met me home-cinema set.
Dus kan nu mooi films kijken met top geluid erbij
Nogmaals, super bedankt
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Mocht je films kijken via de Windows Media Player, kan je in WMP zelf instellen dat dat geluid via de HDMI out moet, en dan blijft de rest gewoon via je pc boxen gaan. Voor zover ik weet is WMP de enige die dit kan, bij VLC is het me niet gelukt.R-utger schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:09:
[...]
Het werkt![]()
Super dat je dit wist, moet wel alle andere audio instellingen uitschakelen maar dan zijn maar een paar klikjes elke keer.
Het geluid gaat nu naar me tv toe en me tv is weer gekoppeld met me home-cinema set.
Dus kan nu mooi films kijken met top geluid erbij
Nogmaals, super bedankt