PS3 Optical Out Naar Harman Kardon HS280 probleem

Pagina: 1
Acties:

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02-2025
Hallo allemaal,

Ten eerste weet ik niet of dit in het audio forum moet, of het spielerij forum maar doe een poging hierzo.

Heb het volgende probleem:

Ik heb een ps3 met optical out aangesloten op me harman kardon hs280 (2.1 set). Geluid doet het, alleen niet continu. om de zoveel (30?) seconden valt het geluid voor een miliseconden heel even weg. Dus een klein blopje en daarna hoor ik weer geluid. Je zou dus denken kabel niet goed...

3x kabel vervangen (optische kabel). Tot aan een hoogwaardige kabel van bijna 150 euro. Mocht helaas niet helpen. Toen gekeken of het aan me audio set lag. Verschillende andere apparaten aangesloten via optische kabel (blu-ray spelen en pc) en dat werkt wel goed. Je zou dus denken dat het dan aan me ps3 zou liggen. Ps3 met een dvdtje- of blu raytje erin, geen probleem met het geluid. Zodra er een spel gestart word op de ps3 heb ik dit probleem dus. Gekeken op de ps3 naar audio uitvoeren (welke audio formaten er doorgestuurd worden naar de geluidsets), staat allemaal goed (denk ik).

Hebben jullie misschien enig idee waar dit aan kan liggen? ik ben radeloos namelijk!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02-2025
Niemand? :-D