Toon posts:

Engelse Macbook Air

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb mijn best gedaan om het antwoord op mijn vraag te vinden via google, maar helaas ben ik daar niet in geslaagd. Anyway, ik ben dus al een tijd op zoek naar een laptop en ik heb zojuist een site gevonden waarop ik de Engelse versie van de MacBook air (13 inch 2012) kan kopen voor 1000 euro. Is er een belangrijk verschil tussen de Engelse ( MD231B/A) en de Nederlandse ( MD231N/A) versie waardoor ik deze niet goed zou kunnen gebruiken?

Bij voorbaat dank,

Koen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik heb twee maal een US macbook gekocht en in NL gebruikt. En ook een Airport Express uit US. Alleen met de laatste moest ik rommelen om de juiste channels te kiezen (5GHz) omdat die hier anders zijn dan daar. Laptops werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie Balk. Maar volgens mij is de versie die ik aanhaalde de Britse, en dus niet Amerikaanse versie. Stel dat met die versie ook het enige verschil is dat met die channels wat jij aanhaalde, kan de grootste nitwit op het gebied van elektronica dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:57:
Dank voor je reactie Balk. Maar volgens mij is de versie die ik aanhaalde de Britse, en dus niet Amerikaanse versie. Stel dat met die versie ook het enige verschil is dat met die channels wat jij aanhaalde, kan de grootste nitwit op het gebied van elektronica dat?
Een UK laptop kun je gewoon hier gebruiken. Enige verschil is dat je een andere oplader erbij krijgt, je moet dan even de 'duckhead' op de adapter vervangen door een EU duckhead of gewoon een simper convertertje gebruiken.

Verder krijg je een UK toetsenbord dat iets verschilt van een NL toetsenbord. Maar niet echt een drastisch verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:09
Ik had ook ooit een engelse gehad.
Het enige verschil is het euro teken dat bij de britse een pond teken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 15:57
Ik heb toevallig ook een macbook air 13" 2012 te koop staan. Enkel is deze azerty. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:43

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

De enige verschillen zijn inderdaad de stekker, wat makkelijk opgelost is, en het toetsenbord, waar je mee moet leren leven.

Afbeeldingslocatie: http://kb.parallels.com/Attachments/19485/Images/wireless-british.jpg
De 3 is anders. Hekje word pond, maar daar valt over het algemeen wel mee te leven.

[ Voor 41% gewijzigd door Spike_wolf op 03-11-2012 17:08 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Soulshaker schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:30:
Ik had ook ooit een engelse gehad.
Het enige verschil is het euro teken dat bij de britse een pond teken is.
En het # op de 3 miste op mijn UK Apple Keyboard. Weet niet eens meer wat er wel op stond. :P

Oh te laat, zie de post van Spike_wolf.

[ Voor 6% gewijzigd door Frietsaus op 03-11-2012 21:22 ]

Pagina: 1