Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

verzender van e-mail ziet of ik de mail heb gelezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Zonder dat ik een lees- of ontvangstbevestiging krijg of verstuur zien mensen die mij een e-mail verstuurd hebben dat ik mijn mail gelezen heb.

voorbeeld wat de verzender te zien krijgt:
Uw bericht

Aan:
Onderwerp:
Verzonden: woensdag 31 oktober 2012 21:33:06 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome, Stockholm, Wenen

is gelezen op woensdag 31 oktober 2012 21:34:11 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlijn, Bern, Rome, Stockholm, Wenen.

kan ik iets instellen waardoor dit niet meer gebeurd. Ik heb in Outlook al aangegeven nooit een ontvangst of leesbevestiging meesturen.

Ik heb Office (Outlook) 2010

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 21:48

lordsnow

I know nothing

Als er geen leesbevestiging uitgestuurd wordt door je eigen Outlook kan het nog zijn dat de betreffende mails een link bevatten naar een extern gehost bestand (bijvoorbeeld een plaatje). Dan kunnen zie kijken naar de datum/tijd wanneer je 't plaatje hebt gedownload.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De mail die wordt verstuurd ("Uw bericht ... Wenen") suggereert toch heel erg dat jouw Outlook toch verstuurt. Wat staat er in de headers van die mail, is jouw IP-adres en MUA de afzender?

En: doe eens een tijdje niet uitschakelen maar vragen en dan op nee klikken.

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 02-11-2012 00:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)