Ik heb al enige weken (lees ruim 4) een probleem met de Rabobank en Skrill Moenybookers.
In het verleden heb ik hier zonder problemen geld naar Skrill over kunnen maken geebruik makend van iDeal, dit werkt sinds enige weken niet meer.
In de tussentijd heb ik voldoende iDeal betalingen gedaan zonder problemen naar andere bedrijven,
De melding welke ik krijg is:
Code 958
Waar is de Rabobank mee bezig ? Prachtige filmpjes voor leingen voor nieuwe auto's die ze toch niet geven als beste jongetje van de klas en dit niet eens voor elkaar kunnen krijgen.
Het begint een beetje vervelend te worden!
In het verleden heb ik hier zonder problemen geld naar Skrill over kunnen maken geebruik makend van iDeal, dit werkt sinds enige weken niet meer.
In de tussentijd heb ik voldoende iDeal betalingen gedaan zonder problemen naar andere bedrijven,
De melding welke ik krijg is:
Code 958
Ik heb al regelmatig gebeld met de bank en het ligt bij een afdeling van het hoofdkantoor, en dat duurt maar en duurt maar. Er moeten zogenaamd logfiles worden nagekeken. Gezien ik echt redelijk afhankelijk ben van Skrill (online CreditCard) wil ik dus dat dit werkt.Rekening-, pasnummer of signeercode is onjuist. Herhaal berekening met S-toets. Bij herhaling van deze fout kunt u contact opnemen met uw lokale Rabobank.
Waar is de Rabobank mee bezig ? Prachtige filmpjes voor leingen voor nieuwe auto's die ze toch niet geven als beste jongetje van de klas en dit niet eens voor elkaar kunnen krijgen.
Het begint een beetje vervelend te worden!