Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075

Topicstarter
Ik heb al enige weken (lees ruim 4) een probleem met de Rabobank en Skrill Moenybookers.

In het verleden heb ik hier zonder problemen geld naar Skrill over kunnen maken geebruik makend van iDeal, dit werkt sinds enige weken niet meer.

In de tussentijd heb ik voldoende iDeal betalingen gedaan zonder problemen naar andere bedrijven,

De melding welke ik krijg is:

Code 958
Rekening-, pasnummer of signeercode is onjuist. Herhaal berekening met S-toets. Bij herhaling van deze fout kunt u contact opnemen met uw lokale Rabobank.
Ik heb al regelmatig gebeld met de bank en het ligt bij een afdeling van het hoofdkantoor, en dat duurt maar en duurt maar. Er moeten zogenaamd logfiles worden nagekeken. Gezien ik echt redelijk afhankelijk ben van Skrill (online CreditCard) wil ik dus dat dit werkt.

Waar is de Rabobank mee bezig ? Prachtige filmpjes voor leingen voor nieuwe auto's die ze toch niet geven als beste jongetje van de klas en dit niet eens voor elkaar kunnen krijgen.

Het begint een beetje vervelend te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 23:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gebruik je gewoon de iDeal betaal-principe? Ik kan hier normaal via moneybookers -> ideal de betalingen doen.

Enige verschil dat ik niet stort maar rechtstreek betaal via Moneybookers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Misschien om even een snelle oplossing te geven is om gebruik te maken van wirecardbank.com. Die gebruik ik als online creditcard en bevalt mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:56:
Gebruik je gewoon de iDeal betaal-principe? Ik kan hier normaal via moneybookers -> ideal de betalingen doen.

Enige verschil dat ik niet stort maar rechtstreek betaal via Moneybookers.
Ik kan dus geen fund uploaden. Hoe betaal jij dan ? Ik laat gewoon via waar ik aan moet betalen, welke MB heeft geinplementeerd, bij MB afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gebruik MB voor APB van Gamersfirst, die hebben verder geen ondersteuning voor paypal of directe CC, kies het bedrag etc, dan kom ik bij MB, inloggen en ik wordt automatisch doorgestuurd naar iDeal, betaling doen en alles is akkoord.

edit, de betalingen gaan naar bankrek 67.47.73.837, dat is dezelfde die jij gebruikt?

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2012 10:13 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat er bij mij gebeurt is:

Ik ga naar IntoVPS (daar wordt het product afgenomen), ik zeg, betalen via MB, dan log ik in bij MB en MB zegt dat de funding te laag is. Logisch want ik kon alleen maar afschrijven en niet bijschrijven. Ik krijg dan deze opties:
CHOOSE A PAYMENT METHOD

Pay via bank transfer (takes 2-3 days)
Deposit money via our site first. (your current account balance: EUR xx.xx)
Als ik ik dus funding wil uploaden krijg ik de melding uit de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als ik via moneybookers betaal hoef ik ook niet eerst funds op mijn account te zetten, ik betaal altijd direct met iDeal (tweede optie).
Afbeeldingslocatie: http://kag2d.nl/skrill.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is vreemd, die opties krijg ik niet.

Zou dat bij IntoVPS liggen of bij Skrill ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Logisch zou ik zeggen bij VPS, ik heb precies hetzelfde scherm als Pikoe om mijn betalingsmogelijkheid te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rr7r
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 19:33
Je hebt ook van Visa een alternatief; 3V Visa prepaid. Voor het geval Skrill niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rr7r schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:30:
Je hebt ook van Visa een alternatief; 3V Visa prepaid. Voor het geval Skrill niet gaat werken.
Mits de verkopende partij dit ook ondersteund, bij Moneybookers zie je ook gewoon Visa/Mastercard, maar ik kan daar niet mee betalen (payment is declined).

Maar als je gewoon op je MB account eerst geld toevoegd (dus niet direct vanuit de VPS betaling) en dan de betaling afwikkel bij VPS, dat zou wel moeten werken (via Upload Funds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:08

EiT

Zelfde probleem gehad, gewoon bedrag in delen overmaken met ideal en dan werkt het prima.

Ik wilde er bijv. 100 euro opzetten, werke niet, Zowel Rabobank, Skrill als Global Connect konden mij niet helpen. Toen dacht ik, hmm zal ik eens 50 euro proberen en toen lukte het wel. Daarna gewoon nog een keer 50 euro gedaan zonder problemen.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Pagina: 1