Beste allen,
Ik heb besloten mijn oude 'game' PC weer eens op te lappen. Maar.. krijg helaas in het geheel geen beeld en ben redelijk radeloos. Het gaat om de volgende hardware, inmiddels al wat verouderd:
- Ander moederbord (Zat een MSI K8N Neo4 FI)
- Andere videokaart: MSI R5450 als testkaart
- Andere voeding: Corsair CX 430 430W als testvoeding
- Ander beeldscherm
- Andere harde schijf
- ..zelfs een andere Stekkerdoo aangeschaft, 16A 230V.
- Geheugen tijdelijk eruit laten om te kijken of dat het is --> mobo piept wel vervolgens
Heel vreemd.. fans draaien, leds schijnen, geen enkele pieps van moederbord tenzij ik het geheugen verwijder dan piept ie wel..scherm blijft vooralsnog op zwart met 'geel' standby lampje. Het beeldscherm werkt wel als ik een andere pc erop aansluit in VGA modus en scherm geeft ook beeld ook als ik bovenstaande pc loskoppel (Digital Power Saving mode, verschijnt dan in beeld).
Heeft iemand wellicht enig idee?
Ik heb besloten mijn oude 'game' PC weer eens op te lappen. Maar.. krijg helaas in het geheel geen beeld en ben redelijk radeloos. Het gaat om de volgende hardware, inmiddels al wat verouderd:
- AMD 64 X2 4400+
- Asus A8N 32 SLI mobo
- XFX 9600 GT 512 MB
- Coolermaster 500W SilentPro modulair
- Seagate 1 TB HDD
- Ander moederbord (Zat een MSI K8N Neo4 FI)
- Andere videokaart: MSI R5450 als testkaart
- Andere voeding: Corsair CX 430 430W als testvoeding
- Ander beeldscherm
- Andere harde schijf
- ..zelfs een andere Stekkerdoo aangeschaft, 16A 230V.
- Geheugen tijdelijk eruit laten om te kijken of dat het is --> mobo piept wel vervolgens
Heel vreemd.. fans draaien, leds schijnen, geen enkele pieps van moederbord tenzij ik het geheugen verwijder dan piept ie wel..scherm blijft vooralsnog op zwart met 'geel' standby lampje. Het beeldscherm werkt wel als ik een andere pc erop aansluit in VGA modus en scherm geeft ook beeld ook als ik bovenstaande pc loskoppel (Digital Power Saving mode, verschijnt dan in beeld).
Heeft iemand wellicht enig idee?
[ Voor 4% gewijzigd door Frostu op 31-10-2012 23:46 ]