[windows 8] Geen toegang tot store en netwerk niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielsWrath
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik heb sinds kort windows 8 geïnstalleerd op mijn PC. Ik ben nog veel aan het uitvogelen, hierdoor stuitte ik op twee problemen. Ten eerste kan ik niets installeren uit de windows store, er komt een melding te staan "uw aankoop kan niet worden voltooid". Ik heb al gegoogled, maar ik vond alleen een topic waarop gezegd wordt dat je je firewall en je virusscan moet deactiveren, wat ik al heb geprobeerd.
Daarnaast heb ik nog een probleem met mijn 5Ghz netwerk. Ik heb een dual-band router, maar ik kan nu, met windows 8, alleen nog maar 2,4Ghz ontvangen... Ligt dit aan de nog niet geüpdate drivers?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Gebruik je een geldig mailadres/MS account voor de store?
Heb je het met alle apps, ook die gratis zijn?

En je netwerk zal inderdaad een driver probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielsWrath
  • Niet online
Ik gebruik een pas aangemaakt outlook.com account. Zou hier een probleem mee kunnen zijn. Ik vroeg het mij zelf ook al af. Ik zal proberen met een ander account in te loggen op m'n pc

Ik heb zonet geprobeerd mijn account te veranderen, maar dit loopt niet helemaal soepel. Ik wordt naar een site verwezen (https://account.live.com/). Deze site geeft vaak een error code (404) met het bericht: server error of als ik mijn outlook.com account probeer te veranderen met mijn hotmail.com account, mag dit niet, terwijl ze me wel de mogelijkheid bieden om een nieuw hotmail.com account te maken 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door DanielsWrath op 31-10-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 20:36

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik denk dat je ten eerste netwerk problemen hebt en ten tweede problemen met je account.
Probeer eerst je netwerk problemen op te lossen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielsWrath
  • Niet online
Ik vraag me af of het echt netwerkproblemen zijn, aangezien op alle andere PC's en laptops alles naar behoren werkt. Ik kan ook gewoon verbinden met het 2,4 Ghz netwerk waarna alles het doet (op de store na dus). Ik heb zojuist geprobeerd met mijn hotmail account een app te installeren, helaas werkte dit ook niet. Heb ook al mijn paypal verbonden aan mijn outlook account, maar dat leverde nog steeds hetzelfde probleem op. Hierna heb ik ook nog een geheel nieuw account aangemaakt zonder succes.
Ik heb ook nog ergens gelezen dat windows firewall ingeschakeld moest zijn, dit heb ik gedaan, maar dat deed ook niets...
Heeft iemand nog een idee??

[ Voor 17% gewijzigd door DanielsWrath op 01-11-2012 19:07 ]