[W7]USB tergend traag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:55

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Sinds enkele weken viel het me op dat het schijven of lezen van usb devices trager ging dan normaal, nu de memory kaartjes (gsm en kaart lezer) staan wel redelijk vol zodus gewoon lekker laten doen.
Nu heb ik vandaag 1 pagina uitgeprint en dit ging ook tergend traag met dezelfde snelheid (<1MB/s) van al de andere usb apparaten, nu ging ik eens zoeken en blijkbaar hebben er HEEL veel mensen problemen met hun usb apparaten (kan iemand de link leggen).

Volgens mij zit er dus ergens een W7 update die mank loopt. Nu is dus de vraag welke??? Kan iemand me soms al op het juiste spoor zetten, ik gaan zelf ook zoeken en hopelijk vind ik iets en rapporteer ik dit terug.

Dank bij voorbaat Damic

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je zoekt op USB slow zul je ook alleen maar resultaten vinden die daaraan voldoen natuurlijk ;)

Maar als zelfs printen traag gaat denk ik niet dat je dat nu aan je removable storage kan verwijten, eerder aan iets anders op je systeem.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Ja zover was ik ook, mmh juist terug geprint en alles gaat terug snel.

Het enigste dat er ondertussen is gebeurd: een ongewenste windows reboot, dus toch ergens iets dat mank liep.

[ Voor 44% gewijzigd door Damic op 03-11-2012 01:57 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is toch het eerste wat je doet, herstarten? En log boeken raadplegen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Zelfs na reboot komt het zeer snel terug. En de logs (event viewer) staat niet echt iets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Ondertussen nog problemen gehad met een sd kaartje en op dat probleem had ik wel een goede oplossing, blijkbaar was de driver van de usb chipset tergend oud (iets van windows zelf) dus nieuwe chipset driver geïnstalleerd en nu hopen dat het opgelost is.

Edit: Toch wel al een hele tijd ser snell jah :p

nvm, nog altijd niet gefixed

[ Voor 15% gewijzigd door Damic op 21-03-2013 13:08 ]

Pagina: 1