Upgrade gedaan van win7 prof naar WIN8 , alles werkte zonder veel problemen inclusief windows live mail(te installeren met windows essentials maar reeds installed in win7) in het begin werkte dit ook gewoon als je op het bureaublad of de start(metro) het icoontje/app aanklikte. Explorer gaf een zeer raar beeld waarbij de tekst in elkaar vloeide als het ware, paar keer moeten rebooten wegens updates en gelijk ook de videokaart (gtx580) met de nieuwste drivers voor win 8 64 bit van nvidia geinstalled, tekst in mekaar vloeien bleef. WLM was ieens ook niet meer beschikbaar, pop up kadertje dat ik via windows essentials WLM moest installen(terwijl dit was geinstalleerd!) Uninstall gedaan en opnieuw install zonder resultaat, ook de mail app is bij start nu verdwenen zonder dat ik dat zelf gedaan heb(blauwe kadertje links boven)
ik heb een (acronis) back up en kan ten allen tijde terug naar win7 maar ik heb WIN8 nu al 2x geinstalleerd (als upgrade/update) en 2 x keer overkomt mij hetzelfde probleem(mail prob en de tekst). ik heb geen exotische hardware , iemand een idee?
ik heb een (acronis) back up en kan ten allen tijde terug naar win7 maar ik heb WIN8 nu al 2x geinstalleerd (als upgrade/update) en 2 x keer overkomt mij hetzelfde probleem(mail prob en de tekst). ik heb geen exotische hardware , iemand een idee?