ik zoek een nieuwe laptop. Technisch zijn mijn eisen niet heel hoog. Wel wil ik een vlot systeem (snel opstarten, dus SSD is een pré) én ik vind het belangrijk dat de laptop niet te zwaar is en er goed uitziet. Een 'geile' laptop zogezegd. Ik vind de Macbook Air erg mooi.
Mijn Budget = €500-650, dus die Air zit er niet in (los van het feit dat ik liever in Windows werk)
Ik heb in de Pricewatch wat filters ingesteld (prijs tot 650, gewicht < 1,9 kg) en daar kwam ik de Dell Adamo XPS tegen. Daar had ik wel eens van gehoord, maar dat was toch zo'n hele dure laptop van >1500 euro?
Nu is 'ie te koop voor €622. pricewatch: Dell Adamo XPS
- prachtig ontwerp
- 128 Gb SSD
- redelijke processor en 4 GB RAM, dus niet te traag
We hebben het echter wel over een laptop uit 2009. Is dit een goede aankoop, of kan ik toch beter voor bijv. een Samsung Series 5 Ultra gaan voor €649. pricewatch: Samsung NP530U3B-A06NL
Mijn Budget = €500-650, dus die Air zit er niet in (los van het feit dat ik liever in Windows werk)
Ik heb in de Pricewatch wat filters ingesteld (prijs tot 650, gewicht < 1,9 kg) en daar kwam ik de Dell Adamo XPS tegen. Daar had ik wel eens van gehoord, maar dat was toch zo'n hele dure laptop van >1500 euro?
Nu is 'ie te koop voor €622. pricewatch: Dell Adamo XPS
- prachtig ontwerp
- 128 Gb SSD
- redelijke processor en 4 GB RAM, dus niet te traag
We hebben het echter wel over een laptop uit 2009. Is dit een goede aankoop, of kan ik toch beter voor bijv. een Samsung Series 5 Ultra gaan voor €649. pricewatch: Samsung NP530U3B-A06NL