Trackpads in de Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 13:58
Met de windows 8 release in het vooruitzicht, voorzie ik wel meer trackpads in de Pricewatch.

Blijft dat onder muizen? Er is nu namelijk wel een typeselectie, maar daar valt maar 1 van de 2 trackpads onder. De apple magicpad staat erin als muis namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ja, voorlopig blijven ze onder muizen staan. Op dit moment rechtvaardigen ze geen eigen categorie, voor zover ik kan zien, zijn het er inderdaad maar twee: http://tweakers.net/categ...VFliTlKVtFKZoZmJkqxtbW1AA. Mocht dit in de toekomst flink veranderen, kunnen we altijd nog een categorie aanmaken, maar dat is nu niet aan de orde.

Ik heb van de Apple Magic Trackpad weer een trackpad gemaakt, de tekst die je eronder staat houd inderdaad geen rekening mee of het een muis of trackpad is, daar staat gewoon hardcoded de naam "muis" in. Bij deze heb ik dat veranderd, zo is het meteen weer een stuk duidelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Oke :)
pricewatch: Dell TP713

Dell heeft geen koppeling met de Pricewatch dus?

http://accessories.euro.d...e_irrank=1&~ck=dellSearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:54

F.West98

Alweer 16 jaar hier

De Apple Magic Trackpad staat onder muizen als muis en niet als trackpad(je kan rechts sorteren)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Uhm. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De Apple Trackpad is nog steeds een Trackpad ja, misschien dat je tegen een stuk caching aan keek?

Dell is inderdaad een klant van ons, ik heb even gekeken in hun feed, maar daar zie ik geen vermelding van de TP713. Wat ik vreemd vind, want volgens mij is het best wel een hot product aan het worden. Ik zal morgen eens aan mijn Sales collega's vragen of zij wat meer weten.

Wel heb ik bij de TP713 productcodes toegevoegd die ik op de US en de NL site heb gevonden, wie weet dat een andere shop erop gaat koppelen in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik was even gaan zoeken in de pw na t filmpje van de redacteuren en windows 8.. Ze stellen dat t zonder trackpad kak is,dus ik wou wel weten of er naast t appleding verder aanbod was. Viel me tegen trouwens...

Zal wel komen met de tijd
Pagina: 1