Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Mogelijkheid voor andere weergave nieuwe DM in popup

Pagina: 1
Acties:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ontvang, in diverse verschillende DM-threads, behoorlijk wat DM's per dag, tientallen tot honderden zijn geen uitzondering.
Nu is het wel op zich handig dat ik de laatste paar zie in de popup die je krijgt ,als je op het tekstballonnetje in de top bar klikt, als je gewoon op GoT bezig bent en het er dus telkens maar een paar zijn.
Maar als ik paar uur niet op GoT ben geweest zijn het er vaak zoveel dat het overzicht geheel foetsie is, dus moet ik eerst op 'bekijk alle berichten' klikken om te zien wélke DM-draadjes en hoeveel DM's ik heb.

Zou het mogelijk zijn om (ooit :P) een mogelijkheid te maken om in de popup een lijstje van linkjes te maken met de DM-draadjes met nieuwe berichten, eventueel met het aantal erachter?
Bijv.
DM-draadje1 (52)
DM-draadje2 (2)
DM-draadje3 (124)
DM-draadje4 (9)
DM-draadje5 (1)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:33

crisp

Devver

Pixelated

Ja, het is uiteindelijk de bedoeling om die te gaan groeperen per discussie :)

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 31-10-2012 16:43 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

En zo' n gele balk mag wat bij betreft ook wel weer terug, ik zie vaak niet dat het ballonetje van kleur is verschoten (ook al is ie bij mij static qua scrollen- altijd in beeld dus).

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:26:
En zo' n gele balk mag wat bij betreft ook wel weer terug, ik zie vaak niet dat het ballonetje van kleur is verschoten (ook al is ie bij mij static qua scrollen- altijd in beeld dus).
Ik ben al aan het overwegen om te kijken of ik de profielzooi naar links kan zetten met custom CSS zodat de paginanavigatie naar rechts kan. Ik heb het idee dat ik dat ballonnetje links veel sneller zou zien. En ik heb de header inderdaad ook gefixeerd. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:43:
Ja, het is uiteindelijk de bedoeling om die te gaan groeperen per discussie :)
Top :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:30:
[...]

Ik ben al aan het overwegen om te kijken of ik de profielzooi naar links kan zetten met custom CSS zodat de paginanavigatie naar rechts kan. Ik heb het idee dat ik dat ballonnetje links veel sneller zou zien. En ik heb de header inderdaad ook gefixeerd. :P
Ik heb hem nu naast het t.net logo en Nieuws zitten, maar dat schiet ook niet op :+

edit:

Heb het rode mapje maar knipperend gemaakt :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OPHUS0FpraU9iQpNERMAtOL4/full.gif

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 18:59 ]

Pagina: 1