Ik ontvang, in diverse verschillende DM-threads, behoorlijk wat DM's per dag, tientallen tot honderden zijn geen uitzondering.
Nu is het wel op zich handig dat ik de laatste paar zie in de popup die je krijgt ,als je op het tekstballonnetje in de top bar klikt, als je gewoon op GoT bezig bent en het er dus telkens maar een paar zijn.
Maar als ik paar uur niet op GoT ben geweest zijn het er vaak zoveel dat het overzicht geheel foetsie is, dus moet ik eerst op 'bekijk alle berichten' klikken om te zien wélke DM-draadjes en hoeveel DM's ik heb.
Zou het mogelijk zijn om (ooit
) een mogelijkheid te maken om in de popup een lijstje van linkjes te maken met de DM-draadjes met nieuwe berichten, eventueel met het aantal erachter?
Bijv.
Nu is het wel op zich handig dat ik de laatste paar zie in de popup die je krijgt ,als je op het tekstballonnetje in de top bar klikt, als je gewoon op GoT bezig bent en het er dus telkens maar een paar zijn.
Maar als ik paar uur niet op GoT ben geweest zijn het er vaak zoveel dat het overzicht geheel foetsie is, dus moet ik eerst op 'bekijk alle berichten' klikken om te zien wélke DM-draadjes en hoeveel DM's ik heb.
Zou het mogelijk zijn om (ooit
Bijv.
DM-draadje1 (52)
DM-draadje2 (2)
DM-draadje3 (124)
DM-draadje4 (9)
DM-draadje5 (1)
"Always remember to quick save" - Sun Tzu