[PC] Giana Sisters - Twisted Dreams

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 16:07
Bij mijn search naar 'Giana' kreeg ik een '0 rows returned' terug, dus ik neem aan dat er nog geen topic over is. Ben benieuwd of er nog meer mensen de allernieuwste versie van Giana Sisters hebben gekocht?

Dit spel is nu net 2 weken uit, na een mooie campagne via crowdfunding (Kickstarter) en daarna Steam Greenlight. De uitgever/ontwikkelaar BFG (Black Forest Games) is daarin ruim geslaagd om het budget rond te krijgen en het spel in de Steam store te verkopen.

Dit spel heeft een geschiedenis, het is ooit gestart op o.a. de Commodore 64. Het spel had wel heeeel veel overeenkomsten met Mario en is dus ook erg snel weer uit de winkels vertrokken. Dit spel heb ik zelf jaren lang gespeeld en doet niet onder aan het grote voorbeeld Mario Bros. Recent veel mee gebeurt: een Nintendo DS spel + iPad spel..en nu dus de allernieuwste versie: Twisted Dreams.

Ben voornamelijk nieuwsgierig of er ook mensen zijn die dit spel zonder controller weten te spelen (dus enkel keyboard). Ik vind het een mission impossible.

[ Voor 3% gewijzigd door X-Kiwi op 31-10-2012 14:25 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo zag er mooi uit moet ik zeggen, Hoop dat er een psn versie komt.