Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug][got]short urls geven verschillende short-url's

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Nu weet ik niet of dit een feature-request of juist bug is, maar kwam deze net tegen in [WP8] Windows Phone 8 - OS Discussie en ervaringen

Een quote van een short-url gok van Twitter geeft in mijn IE8 een URL maar de hover-tekst geeft weer een andere URL.

Nu ben ik al niet zo van de short-urls (referals, foute sites, je kent het wel), maar ik dacht in oude design de hover tekst de correcte URL aangaf waar de short-URL heen zou gaan.

Plaatje in kwestie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qQQ5hySqFuld1Znm5NvONPCy/full.png

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:21
Is het hier niet toevallig iemand die een short URL van dlvr.it heeft, en deze door twitter weer verkort is naar de shorturl van twitter? Dus dat de mouseover wel de goede target van de short url weergeeft maar deze zelf ook een shorturl blijkt te zijn.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daar lijkt het idd wel op :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:34

crisp

Devver

Pixelated

Dat is het ook, en dlvr.it staat niet in onze 'known shorteners' list (en komt daar ook niet op aangezien het geen grote speler is).

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.