Toon posts:

XFX GeForce GTX260 896MB geen fan control?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een probleempje, mijn GTX 260 heeft geen fan control dat wil zeggen dat ik zijn fan snelheid niet kan aanpassen, de fan van mijn videokaart draait hij 1440 rpm en als ik in mijn kast zou kijken denk ik eerlijk gezegd dat dat niet snel genoeg is.

Mijn vraag is:
Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem of kunnen vertellen hoe het komt dat mijn videokaart geen fan control heeft, als ik met speedfan de fan op 100 zet dan doet hij niks hij gaat niet harder of zachter.

Verdere informatie:
pricewatch: XFX GeForce GTX260 896MB DDR3 PCI-E

In ieder geval alvast bedankt:)

Wouter

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Heb je XFX al aangeschreven. Die hebben namelijk een hele goede klantensupport.

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Topicstarter
eee, nee nog niet zal ik is even kijken.

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02 19:08

Nemesizz

Untouchable

Misschien kun je beter in het nVidia Control Panel kijken voor fanspeed, of eventueel een programma zoals MSI Afterburner ofzo. Speedfan kan heel vaak niet de fanspeed veranderen (gebruik het programma niet vaak meer, maar ook de meeste moederborden reageren totaal niet als je de fanspeed aanpast via Speedfan).

Het is maar een idee.

Verwijderd

Topicstarter
dat staat er niet bij dat tabblad dus ja ik kan niks vinden maar men pc valt iig niet meer uit:)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nivida_intel schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:36:
Heb je XFX al aangeschreven. Die hebben namelijk een hele goede klantensupport.
Dat XFX het doet, is pure coulance naar de consument toe (dus ook al zou het ruk zijn mag je wmb blij zijn dat de fabrikant wíl helpen), ze zijn echter niet verplicht garantie te bieden. De winkel (waar de koopovereenkomst mee is) heeft die wel en heeft bovendien (voor de consument althans), betere garantiebepalingen (in de wet). :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

VOLGENS MIJ IS JE CAPS LOCK STUK...
(een titel hoort informatief en niet schreeuwerig te zijn)

Titelfix: "XFX GeForce GTX260 896MB GEEN FAN CONTROL?" -> "XFX GeForce GTX260 896MB geen fan control?"

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1