Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Organogram, door klik versie

Pagina: 1
Acties:

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik ben op zoek naar software om een Organogram te maken. Er zijn enorm veel diverse programma's om dit te doen waarvan er tientallen webbased varianten zijn. Echter wil ik een organogram maken van een bedrijf dat vele honderden afdelingen heeft en ook veel veranderingen heeft in deze afdelingen. Daar wil ik dan niet een enkele grote plaat van maken maar een overzicht waarbij je kan klikken op een afdeling om alle afdelingen daar onder te zien.
Een feite een beetje zoals dit: http://www2.aquire.com/pr...tions.htm?oDaysToRemind=0

Maar dan zoek ik een eenvoudig programma om dit te doen, geen compleet HR pakket (zoals van dit voorbeeld) dat eigenlijk pure overkill is. Wel weer webbased resultaat als het even kan waarbij aanpassen het liefst ook webbased gedaan wordt of waar het zeer eenvoudig is om aanpassingen te doen aan het organogram en die snel te verwerken.

Iemand die toevallig ervaring heeft met zulke software? Mag best betaalde software zijn en mag best wat kosten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:32

Pierre

Van nature lui!

Zou je iets met Prezi kunnen doen

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Verwijderd

Je zou smartdraw kunnen gebruiken, biedt enorm veel mogelijkheden maar is wel een beetje prijzig.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Prezi werkt verre van ideaal voor deze situatie heb ik gemerkt.

SmartDraw heeft volgens mij niet de mogelijkheid om afdelingen in andere overzichten te plaatsen en dan onderling te linken zodat je door kan klikken. Althans, ik heb het niet gevonden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N