Toon posts:

Apple Magic Trackpad met Windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers, ik ben wat aan het googelen geweest en aan het zoeken naar deze combinatie, maar kan nog niet zoveel vinden hierover op Youtube en dergelijke.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil Windows 8 als mediacenter gebruiken voor mijn slaapkamer pc en een magic trackpad van apple gebruiken voor de besturing van de bak met een tv dus. ;)

Is dat een goed idee? Of anders doen? Graag advies.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met een ipad kan ook uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipeace
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 11:06
Wat wellicht een probleem kan zijn is je tekstinvoer, Het onscreen keyboard van Windows 8 werkt welliswaar prima in de "New UI" apps, maar komt niet automatisch tevoorschijn wanneer je op een tekstveld klikt.

(Correct me if I'm wrong, hier heb ik het in elk geval niet voor elkaar gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 23:10

Patrick89

PSN : Gamesource

Zelf zit ik met hetzelfde probleem.. Wat is nou echt handig qua bediening..

De beschikbaarheid van een ipad is er, momenteel draai ik windows 7 en lig ik in bed met een muis en toetsenbord dit werkt overigens niet heel lekker.. Eenmaal XBMC aan het draaien kan ik wel verder met mijn ipad maar er moet met windows 8 toch een betere oplossing zijn ?

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:36

Niku

Alagaesii

Dell en Logitech hebben ook trackpads gemaakt, speciaal voor windows 8. Misschien is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:11
Quipeace schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:45:
[...] (Correct me if I'm wrong, hier heb ik het in elk geval niet voor elkaar gekregen)
Klopt volgens mij ook. Wat je wel kan doen is het onscreen toetsenbord automatisch laten starten als je windows boot. Dat zit ergens in de toegankelijkheid opties.
Pagina: 1