Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Tracker opent verkeerd

Pagina: 1
Acties:

• GeneralX
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:39
Wanneer de tracker geopend is (in mijn geval staat hij altijd links gefixeerd) en je klikt vervolgens op de tracker knop rechts naast je naam, dan gaat de tracker uit. Als je vervolgens nog eens op de tracker knop drukt, zou de tracker aan moeten gaan. Als ik me niet vergis, zou dan nog steeds je voorkeur moeten gelden, dus zou de tracker dan weer links in beeld moeten komen.

MAAR: Hij komt niet links in beeld. EN: Hij komt ook niet rechts in beeld. In plaats daarvan komt hij (wanneer ik op de frontpage ben iig) over de kopjes rechts van de nieuwsartikelen heen (kopjes zijn Pricewatch, Gesponsorde acties op tweakers, IT banen en Poll). Vervolgens moet ik eerst op fixeer rechts drukken (dus hij zou links gefixeerd moeten zijn) om hem daar weer van weg te krijgen en dan weer op fixeer links om hem op zn oude plek te krijgen.
Hetzelfde gebeurd elders op de site, maar daar is het niet zo makkelijk te beschrijven waar die tracker nou precies terecht komt.
Opnieuw op de tracker knop drukken schakelt hem weer uit. Zet je de tracker weer aan, dan komt die nog steeds niet op de juiste plek terecht.

Is dat fout of functionaliteit?

BTW: Ik gebruik de meest recente versie van Opera, maar op de laatste nightly build gebeurt precies hetzelfde en ook IE heeft dit probleem.

Natuurlijk is dit geen onoverkomelijk probleem, maar het blijft een bug...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:34

crisp

Devver

Pixelated

Niet echt fout, maar ook verwarrend kan ik me voorstellen. In feite 'onfixeer' je hem daarmee. Ik zou ook niet weten wat wel een logische behaviour zou zijn (of dat niet klikbaar wellicht logisch zou zijn)...

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 21:55
Niet-clickbaar maken lijkt me de meest praktische oplossing. Vind het alleen niet de meest elegante. Wat mij betreft onthoudt de tracker altijd je voorkeur, ook nadat je hem hebt gesloten. Het enige waar we dan mee zitten is hoe je hem dan weer niet-gefixeerd maakt :) dat zou dan weer een extra instelling betekenen, wat ik liever niet heb. Ik zal er eens mee gaan spelen binnenkort

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hoezo zou het losmaken een extra optie vereisen? Nu is het een cyclus fixeer links - fixeer rechts - fixeer links, maar daar zou 'maak los' gewoon tussen kunnen toch?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Toevallig zit ik vandaag achter een desktop waarvan het scherm groot genoeg is om de tracker te fixeren en ik loop hier ook tegen aan. Wat mij betreft zou hij bij positie best mogen onthouden als daar een nette oplossing voor te vinden is :)

Desktop | Server | Laptop

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 21:55
Dirk schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:19:
Hoezo zou het losmaken een extra optie vereisen? Nu is het een cyclus fixeer links - fixeer rechts - fixeer links, maar daar zou 'maak los' gewoon tussen kunnen toch?
Nee, je zit domweg met ruimtegebrek, helemaal als we de tracker ook voor de kleine beeldschermen geschikt willen maken. Dan heb je niet zoveel horizontale ruimte tot je beschikking. Anyhow, we're on it. De tracker gaat nog wat worden aangepast

[ Voor 4% gewijzigd door Misha op 12-11-2012 22:56 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik bedoel ook niet dat dat er twee alternatieve plaatsingsopties weer moeten worden gegeven, maar dat als de tracker los staat de optie 'fixeer links' zou moeten zijn, als hij links staat 'fixeer rechts' en als hij rechts staat 'maak los'. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1