Dell Inspiron 17R SE bestellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-03 20:38
Hallo mede tweakers,

Na heel wat topics gelezen te hebben over laptop advies heb ik besloten om een Dell Inspiron 17R SE te bestellen. Denk dat dit het beste prijs / kwaliteit 17" laptop is van dit moment. If not, dan zijn andere alternatieven welkom! Heb echter nog wat vragen over bestellen bij Dell met de hoogst mogelijke korting.
Dit is wat ik nu weet:

- Registreren bij shopkorting.nl (tijdelijk 10% korting).
- Kortingsbon is van 50 euro op alle dell inspirons.
- EPP korting.
- Bedrijf / student opgegeven voor extra korting.

Zijn er nog andere kortingen die ik hier mis? Als je bij dell als bedrijf een Inspiron 17R SE gaat bestellen krijg je nu 60 euro korting + windows 8 pro. Kan ik als consument ook via die weg bestellen?
Wat is de volgorde voor het toepassen van de kortingen? Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479102

Hallo,

Goede keus, ik kwam er vandaag ook achter dat de Inspiron 15R SE een erg goede laptop is, en de prijs/kwaliteit verhouding erg goed is. Voor zover ik het weet is dit ook de beste laptop die je kunt krijgen voor deze prijs (inclusief de nodige kortingen).

Volgens mij kan je de epp truc niet gebruiken als zakelijke klant, evenals de €50,- korting in combinatie met de €60,- korting.

Als particulier zou je het zo kunnen doen:
- Bij de configuratiescherm waarbij je accesoires etc. kant bestellen voor je laptop, in de link nldhs1 naar nlepp1 veranderen.
- Configuratie afmaken, product in winkelmand.
- Onderin bij je winkelmand kan je een kortingscode invullen, deze invullen en op toepassen klikken.
- Naar shopkorting.nl en daar de instructies volgen voor het ontvangen van korting. Je kan het product uit je winkelmandje halen, daar staat die al klaar met de nodige kortingen.
- Bij het betalen 'student' of 'rabobank' opgeven is wat ik had gelezen, misschien dat ik het bedrijf gedeelte heb gemist.

Je krijgt de 60 euro korting niet als je windows 8 pro erbij wilt. Sterker nog, om een pro editie te krijgen zul je volgens mij 60 euro extra moeten betalen. Je krijgt echter wel 50 euro korting met de kortingscode, die je niet kan gebruiken als je zakelijk besteld.

Misschien dat iemand anders het even kan bevestigen wat ik hierboven heb geschreven, want weet het allemaal niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-03 20:38
Dank voor de info! Als ik naar de uitleg in andere topics kijk, denk ik dat de volgorde die je hierboven noemt de goede is. Bij consumenten moet je voor windows 8 pro idd bijbetalen, maar niet bij zakelijk zie ik.
Denk dat ik maar vanavond volgens die volgorde ga bestellen en dan maar kijken waar het schip strandt.