Hallo mede tweakers,
Na heel wat topics gelezen te hebben over laptop advies heb ik besloten om een Dell Inspiron 17R SE te bestellen. Denk dat dit het beste prijs / kwaliteit 17" laptop is van dit moment. If not, dan zijn andere alternatieven welkom! Heb echter nog wat vragen over bestellen bij Dell met de hoogst mogelijke korting.
Dit is wat ik nu weet:
- Registreren bij shopkorting.nl (tijdelijk 10% korting).
- Kortingsbon is van 50 euro op alle dell inspirons.
- EPP korting.
- Bedrijf / student opgegeven voor extra korting.
Zijn er nog andere kortingen die ik hier mis? Als je bij dell als bedrijf een Inspiron 17R SE gaat bestellen krijg je nu 60 euro korting + windows 8 pro. Kan ik als consument ook via die weg bestellen?
Wat is de volgorde voor het toepassen van de kortingen? Alvast bedankt!
Na heel wat topics gelezen te hebben over laptop advies heb ik besloten om een Dell Inspiron 17R SE te bestellen. Denk dat dit het beste prijs / kwaliteit 17" laptop is van dit moment. If not, dan zijn andere alternatieven welkom! Heb echter nog wat vragen over bestellen bij Dell met de hoogst mogelijke korting.
Dit is wat ik nu weet:
- Registreren bij shopkorting.nl (tijdelijk 10% korting).
- Kortingsbon is van 50 euro op alle dell inspirons.
- EPP korting.
- Bedrijf / student opgegeven voor extra korting.
Zijn er nog andere kortingen die ik hier mis? Als je bij dell als bedrijf een Inspiron 17R SE gaat bestellen krijg je nu 60 euro korting + windows 8 pro. Kan ik als consument ook via die weg bestellen?
Wat is de volgorde voor het toepassen van de kortingen? Alvast bedankt!