Toon posts:

Wifi niet ingeschakeld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een HP Pavillion dv6 en ik had windows 8 geïnstalleerd echter beviel deze niet en wou ik weer terug naar windows 7. Mijn recovery schijf was opeens leeg terwijl er wel nog maar 3 gb vrij was van de totale 15 gb (iemand daar nog een oplossing voor) dus ik besloot om Windows 7 te downloaden. zo gezegd zo gedaan en de installatie verliep prima, alleen toen ik alles klaar had kwam ik er achter dat er iets is met mijn wifi instellingen ofzo(?). Ik heb alleen het tekentje rechts onderin staan van internet via de kabel, maar ik kan nergen mijn wifi vinden. Als ik op de knop boven het toetsenbord druk ging normaal gesproken wifi aan, maar nu dus niet meer... Overigens zag ik dan altijd wat van hp in beeld komen zoiets als WLAN ingeschakelt ofzo. Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Bvd

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33
Je moet waarschijnlijk de driver van je wifi installeren.
Kun je downloaden van de website van HP of van de CD/DVD halen die er bij zat toch je hem kocht.

En de recovery schijf leek waarschijnlijk alleen maar leeg omdat hij beveiligd is. Kun je alleen bij via het recovery menu.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, ik zal eens kijken. Maar hoe kan ik bij dat recovery menu komen??

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:19:
Oke bedankt, ik zal eens kijken. Maar hoe kan ik bij dat recovery menu komen??
meestal met een CD'tje

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen CD's gekregen mij de aankoop van mijn laptop...

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12 07:37
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:42:
Ik heb geen CD's gekregen mij de aankoop van mijn laptop...
Die worden al een tijdje niet meer geleverd. Tegenwoordig staat er een recoverybestand op de tweede partitie, maar als jij die geformatteerd hebt, ben je hem dus kwijt. Wellicht kun je bij HP een kopie opvragen.

Over je wifi probleem, waarschijnlijk idd de driver en evt de toosl erbij om wifi aan te zetten. Maar de ellende met HP is altijd, dat je echt software van hun moet downloaden anders werkt het nooit.

• Delacour
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Je kunt ook het programma 'Drivermax' eens proberen. Je moet hiervoor wel ff een account aanmaken (kan via het programma zelf). Ik heb hiervoor gewoon mijn spammail gebruikt.

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:44
Download nou gewoon even die wifi driver bij HP.

iets meer moeite mag wel.

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:46
Inderdaad gewoon de Wifi drivers downloaden van de HP website (hier). Daarna gewoon even die utility downloaden voor die speciale toetsenbord toetsen (voor wifi o.a. aan of uit te zetten). Daarna zou het weer moeten werken zoals je gewent bent.
Pagina: 1