Toon posts:

Hulp met installen mods voor GTA IV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb nu de afgelopen 2 dagen GTA IV 3x opnieuw geinstalleerd omdat iedere keer dat ik een ICE mod installeer dat de game crashed voordat ik kan spelen.
is er misschien iemand hier die GTA zo gemod heeft dat het stabiel werkt?
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij hiermee zou kunnen helpen, ik kom er echt niet uit :P
Wat ik graag zou willen is deze mod om de game wat mooiere graphics te geven, en eventueel gunsounds realistischer, en autos.

YouTube: GTA IV iCEnhancer 1.35 Graphics Presentation by Fonia5

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Ting,

Ik speel zelf veel gta 4. ik heb wel eerst even een vraag wat voor pc/notebook heb je zelf? ik speel zelf namelijk op laptop en het gaat maar net. ik gebruik veel mods en ook heb ik zelf sound mods erin staan. op mijn profiel is een link van mijn youtube account als het goed is daar kan je mijn mods zien ik gebruik namelijk een programmatje tegenwoordig om de auto mods erin te zetten de link zal ik even zoeken voor je misschien dat die hem zelf ook al heb maar ik zou graag even de specs willen weten van je pc.

MVG,

Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:58
Heb je software zoals Xfire (of iets anders wat zichzelf in het spel haakt) aanstaan tijdens het spelen? Dit kan nogal eens problemen veroorzaken met de ENB series.

[ Voor 5% gewijzigd door NielsjeNL op 01-11-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook vaak problemen met enb dan is het helemaal wit of zwart en dan is de lucht weer rood ik vind enb niet eens zo mooi eigelijk want het is net te veel glans vind ik niet mooi het moet realistisch blijven niet dat alle autos er als nieuw uit zien ik vind dat jammer van enb en alles photographic vind ik daarintegen wel mooi maar dat lukt mij niet jammer genoeg dus ik heb ook deels daar problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Sorry voor de late reactie, was even vergeten dat ik dit gemaakt had :P
Ik had ENB al eens geisntalleerd en toen wilde de game helemaal niet meer starten.
Op het moment dat de wereld geladen was crashte de game.
Bedankt voor de reacties so far, ik zal er eens naar kijken.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb enb er nu in staan het werkt best haal ook goede fps maar het wit op de wegen en auto's is gewoon een beetje te wit ik krijg ook een soort van schittering in de txd boven de auto dat wil ik graag oplossen
Pagina: 1