Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[feat] Oude topics archiveren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Is het volgende mogelijk om oude topics (oud as in x tijd zoals een half jaar) het niet meer mogelijk te maken om te reageren? Nu is het zo dat wanneer een topic ouder is dan twee weken dat er een melding komt dat de topic al zo oud is. Echter kan het zo zijn dat er bijvoorbeeld na een maand gereageerd wordt en is er niks aan de hand. Echter geldt dit niet voor topics die oud zijn as in twee jaar waarvan je misschien niet wilt dat mensen daarop reageren.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een dubbel gevoel bij dit voorstel heb omdat er topics in dit forum aanwezig zijn die een aardige leeftijd hebben maar het ook teveel gevraagt is om deze echt actief te laten houden omdat dan de kwaliteit van de topic naar beneden haalt.

Dit soort discussies zijn eigenlijk nog steeds relevant maar het is blijkbaar niet wenselijk dat er nog gereageerd wordt omdat de topic gedateerd is: Thematopic: Virtualisatie: De toekomst

Laat ik het anders zeggen: hoe kijken jullie er tegen aan?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En dan heb je een oud casemod topic waar je al een paar maanden niet meer in hebt gereageerd omdat je geen updates had, dan wil je dat doen en dan zit je topic ineens dicht.

En zo kan ik nog wel wat opties bedenken waarin dit verre van handig is. Nee, gewoon lekker open laten die dingen. Oude dingen zakken toch wel af.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:08

crisp

Devver

Pixelated

En onnodig omhoog gekickte oude topics vallen toch wel op en dan wordt de veroorzaker daar wel op aangesproken. Lijkt me dus ook niet dat hier technische maatregelen voor nodig zijn..

Intentionally left blank