Net een LG IPS237 gekocht, was dat wel zo slim?

Pagina: 1
Acties:

• tch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-01 16:13
Hallo,

Vanmiddag heb ik een LG IPS237 aangeschaft. Op het eerste gezicht vond ik het heel scherp/mooi en ook helemaal niet duur. Koopje, dacht ik.

Echter, nu hoor ik van veel personen dat deze, dankzij een input lag van bijna 30ms en 15ms ghosting(snap dit niet zo heel goed), dit beeldscherm totaal niet geschikt is voor FPS-games op competetief niveau. Klopt dit? Heeft iemand ervaring met dit beeldscherm en games?

Laat het aub weten.

Mvg,
tch

• X-Fire-X
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03-2025
Volgens digitalversus heb je hier wel gelijk in vrees ik voor je :s
Staat daar een uitgebreide review over dit scherm op. Voor monitor reviews is dat sowieso wel een goede source imo.

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
0.03 seconde input lagg valt nogsteeds wel mee je ogen zijn toch niet zo snel 1:0.03 = meer dan 33fps in een seconde.

Maar als je het niet wil Wet koop of afstand en terug ermee.

• X-Fire-X
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03-2025
Wat je wel nog kan proberen:
This 23" monitor proved a little disappointing in our responsiveness tests, as it has a few problems with reverse ghosting (basically, moving objects are trailed by ghost images in opposite colours). To get rid of this, you'll need to go into the onscreen menu—which, by the way, could be a bit simpler to use—and switch the "Response Time" setting from "Fast" to "Standard".

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Yup, iedere vorm van bewerking uitzetten is sowieso aan te raden als je input lag zo laag mogelijk wil houden.

En in het algemeen: bezint eer ge begint.

Beeje kansloos om eerst een scherm te kopen, dan pas je af te vragen of het een goede keuze is, zeker als je heel specifieke eisen hebt (competititef gamen). Dat is alsof je een auto koopt dat er mooi uitziet en pas achteraf afvraagt of het het vermogen heeft om op een circuit mee te komen 8)7

Oslik blyat! Oslik!