Verschil tussen Asus Radeon HD7850 en de V2

Pagina: 1
Acties:

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-02 20:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Topicstarter
Hallo mensen,
Ik heb momenteel een Asus Radeon HD7850 en heb me voorgenomen er nog zo een te kopen en deze in
Crossfire te gooien, alleen was ik prijzen aan het verglijken en kwam ook de V2 versie van Asus tegen,
deze is 30 euro goedkoper en heeft zelfde koeler enz. alleen vraag ik me dus af wat het verschil tussen bijde is?
Als de V2 op standaart clocks loopt kan ik em natuurlijk verder duwen naar de 1200 mhz core en 1500 mhz mem waar mijn huidige kaart op draait.

Graag advies over welke te kopen, het is natuurlijk toch weer 30 euro (oftewel, mijn pc ''verwennen'' met nog 8 gb ram extra xD) wat je je uitspaart.

-kuusj98

ps. ik kon er niks over op google vinden... :o

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Beste als je gaat OCen ermee zou ik gaan voor 2 dezelfde en gewoon die 30 euro voor lief nemen, dit om problemen te voren met cf.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-02 17:18

yzx

Welke problemen?

Als ze beide beginnen op dezelfde speeds gaat dit geen problemen geven hoor

Heb zelf een XFX naast een Sapphire gedraait. Verschillende koelers maar zelfde clocks en dat ging altijd goed samen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-02 20:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:23:
Beste als je gaat OCen ermee zou ik gaan voor 2 dezelfde en gewoon die 30 euro voor lief nemen, dit om problemen te voren met cf.
Ik denk dat ik je advies volg, ik heb eens gekeken naar mhz verschillen en dat is op de V2 10mhz core minder en ook 10 mhz memory minder en de koeler ziet er een beetje ''*******'' uit op de V2 omdat deze nog verder door loopt.

Maar bedankt voor het advies, ik vind het sowieso raar dat ze die 10 mhz eraf halen... Dan zal er wel iets ''mis'' mee zijn zodat ze niet harder KUNNEN lopen ;) :D

En ik hou van ''gelijkheid'' inmijn systeem dus dan werkt die andere koelen ook ierrietant, dus ik neem de gewone HD7850 (wat trouwens een verrekt goeie kaart is voor 220 euro).

-kuusj98 :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74