Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[video][feat][bug][FP] Haperend beeld en geluid (buffer)

Pagina: 1
Acties:

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:34

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Kunnen jullie de buffering wat langer zetten zodoende dat de flash buffer meer data kan binnen halen.

Dit zorgt bij mij voor het haperen van beeld en geluid. Ook als hij begint te haperen schakelt hij over op pause/play druk ik dan op pause terwijl hij aan het spelen is komt het toch niet goed door en, blijft hij haperen (misschien daar iets mee doen bv 5s pauseren en verder bufferen).

Ik heb dit alleen als torrent openstaat en dus mijn upload dicht trekt, maar stel ik heb maar beperkte bandbreedte dan is het alsnog goed om de buffering iets lange te laten wachten om terug verder te spelen (voorbeeld Youtube).

> win7 x64 Firefox (16.0.2)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Hardfreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-05 19:22

Hardfreak

<!--

Bumpje van een oud topic, maar ik heb het probleem ook. Als de verbinding wat trager is dan schokt het beeld constant omdat hij veels te snel start.
Een buffer die afhankelijk is van het formaat (720p/1080p) zou wel interessant zijn denk ik.

Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Idem dito hier al heb ik het alleen op de 1080 variant op mijn laptop als ik draadloos zit, dus mocht er een oplossing voor zijn is deze zeer welkom, en anders gewoon in 720 afspelen.

[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 20-01-2013 12:12 ]

Liefhebber van Tweakers