Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Linken van meerdere tabbladen in één

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende;

Ik wil voor mijn werk een soort comptentie lijst maken, waar we snel kunnen zien waar er eventueel nog bijgeschoold kan worden en wie er van wie kan leren.

Nu heb ik hier onder even wat gekopieerd, Het is dus de bedoeling dat er in blad1 alle 'taken' onder elkaar komen te staan en bovenaan naast elkaar de collega's.

collega1 vult in tabblad2 in hoe hij of zij er voorstaat per comptentie
Doormiddel van een X b.v. daarna zou ik dit graag teruggekoppeld zien naar blad1 waar vervolgens onder collega1 bij taak 1 het vakje groen word van goed of geel van voldoende of rood van matig.(Misschien ipv een x een 1 of 2 of 3 en deze dan linken aan een kleur indien mogelijk?)

Ik heb wel al het e.e.a. gezocht van doorlinken enzo maar kom er niet echt uit het is namelijk iets meer dan ='tabbladnaam'!b1

Als iemand mij kan helpen graag. Alvast bedankt voor de moeite.
Heb wel op de forum gekeken maar met kleuren enzo was nog niet eerder gevraagd volgens mij dus vandaar deze topic.

Blad1
Algemeen
Taken Collega1 Collega2
Taak1 Goed Voldoende
Taak2 Voldoende Goed
Taak3 Matig Voldoende

Blad2
Collega 1
Taken Goed Voldoende Matig
Taak1 x
Taak2 x
Taak3 x

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Je zou kunnen werken met wat verborgen hulpkolommen. Bijvoorbeeld in blad2 achter de laatste kolom =als(en(B3="";C3="";D3="");"";als(B3="x";"Goed";als(C3="x";"Voldoende";als(D3="x";"Matig";"Cel is niet gevuld met een x"))))

en dan op blad1 met vert.zoeken in cel b2 de waarde ophalen uit de vorige formule...