[bug/feat?] laatst gereageerd in topic niet te zien

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 08:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Heb gezocht of deze melding al uit stond, maar kan het niet vinden.

Met het oude forum was het zo dat bij een topic waar jij als laatste in reageerde, de topictitel in het forumoverzicht of MyReact italic werd en lichtgrijs was.

Nu is het net als ieder ander topic gewoon zwart, en kun je alleen door een hover zien welke user als laatste gereageerd heeft.

Kan dit niet aangepast worden zodat je weer direct in myReact kunt zien of je nog steeds de laatste bent die in het topic gereageerd heeft?

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 30-10-2012 16:59 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

crisp

Devver

Pixelated

Met het oude forum was het zo dat bij een topic waar jij als laatste in reageerde, de topictitel in het forumoverzicht of MyReact italic werd en lichtgrijs was.
Weet je zeker dat je daar niet een stukje custom CSS voor gebruikte, want voor zover ik weet heeft dat niet in onze code gezeten...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 08:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nee dat weet ik niet zeker. :P

Ik dacht dat de enige custom CSS die ik had puur was om de TS en eigen posts van een andere kleur titelbalk te voorzien. Maar weet dit niet 100% zeker.

In dat geval wil ik dit als nieuwe feature :+ In ieder geval een manier zodat je direct in je overzicht kan herkennen dat je als laatste gereageerd hebt in een topic, zonder ze allemaal te moeten hoveren. Bijv een ander icoontje oid. Verzin maar iets leuks. :+

ehm
CoolGamer in "[verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'"

Maar toch, als standaard optie zou het handig zijn! :+

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 30-10-2012 17:24 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 13:27
We zouden er naar kunnen kijken in de toekomst als er meer vraag naar komt. Voor nu is het in ieder geval voor jou opgelost :+

Dit topic is gesloten.